Aleks_r Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det må vel være da min far blei lagt inn på sjukehus etter føling(ja,han er diabetiker) med 138 i blodsukkerverdi(verdens høyeste!!!) Lenke til kommentar
glabba Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tror det var en gang jeg fikk det for meg at jeg skulle ta meg en tur paa prekestolen. Hadde aldri vaert der foer, og tenkte derfor jeg skulle ta en snarvei - fordi turiststier er for kjedelige mennesker, seff. Saa kom jeg da til en fjellskrent rett foer( 40 m ) prekestolen, som jo var litt bratt. Men stien gikk jo rett ned for der( trodde jeg ), saa det var jo bare aa la seg skli ned. Fotfestet var jo ikke det beste, og lite var det aa holde i, men stien var jo rett nedforbi skrenten, saa man trengte jo ikke bremse noe saerlig. Jeg var jo nesten fremme, ikke sant? Endte opp halv-annen meter fra ett stup paa 700 m rett ned, foer jeg ble litt skeptisk paa om det virkelig var en sti nedfor skrenten. Skummelt. Jeg turde såvidt å krype ut mot kanten og kikke ned da jeg var der oppe. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det må vel være da min far blei lagt inn på sjukehus etter føling(ja,han er diabetiker) med 138 i blodsukkerverdi(verdens høyeste!!!)blir man ikke lagt inn ved over 17 da... 138 synes jeg var litt for høyt.... Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det værste jeg har opplevd,var da jeg skjøt meg selv i foten med hagle! for og si det sånn,jeg kan ikke telle til ti med tærene! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er sant! Tilogmed leger er forundra over det!Jeg kan godt overdrive med en masse ting,men ikke dette! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det værste jeg har opplevd,var da jeg skjøt meg selv i foten med hagle!for og si det sånn,jeg kan ikke telle til ti med tærene! Bra gjort Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det kan du godt si,en solid prestasjon Etter en fjorten dagers fyllakule er man ikke alltid helt tilregnelig! Men var ikke særlig kult akkurat der og da! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Det var en gang da vi tok flyet over atlanteren da en alarm startet. Jeg vet ikke hva slags alarm det var men jeg ble litt "små redd". Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det var en gang da jeg, bror min og noen venner klatra i et lite fjell. Tingen var at det gikk en trapp opp en gammel tysk bunkers der. Jeg gikk opp trappen nesten til toppen.....så gikk jeg vekk fra den ut på bare fjellet...så sklei jeg. Sklei ned 1 meter ca før jeg fikk tak i en busk. Hang omtrent 10 meter over en steinrøys (å ha landa der ville garantert tatt knekken på min lille barnekropp). Jeg ropte etter hjelp, men ingen andre enn bror min turde å gå ut og hjelpe meg. Han bad meg ta hånda hans, men jeg turte jo ikke slippe busken min! Ente med et realt kles-løft fra hans side, og jeg var reddet. Puh....En letta ung mann! Har hatt mareritt i etterkant om at jeg falt. Skummelt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Verste jeg har opplevd var å møte betongen fra 6 meters hold loddrett. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Når jeg så pappa naken Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Noe av det værste jeg har opplevd var etter en operasjon... Fikk beskjed om å ikke løfte noe tungt, men når du er 9-10 år å kjeder vettet av deg ser du ikke på esken med bilbana i som tung! Snapp! Noen sting gikk opp og de satt i blodårer så du kan gjette hva som tøt ut overalt... Mutter'n og fatter'n fikk "hasta" meg på sjukehus etter noen timer fordi jeg hadde kramper i nesten hele kroppen... Tror nok jeg mista bortimot 5dl blod og det er ganske mye i enn kjempe tynn og liten 9-10 åring (kanskje ca. 135cm og veide 35kg), jeg var bare skinn og bein, helt motsatt fra nå... Nå er det linkemuskler(spekk) i alle retninger Men seriøst, frykta sjøl att jeg skulle dø... hadde gørhøy feber og rista som en løpsk dildo... Huff... Men jeg lever da enda Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kom på en ting til... For ett par år siden hadde jeg noe galt med huet mitt :oops: ... Jeg kunne gå rundt, plutselig PANG!!! sa det i huet mitt jeg detter pga. mister all kontroll og det kjennes ut som noen har slått meg i svime med balltre... 10 sekunder senere bar det helt borte... Noen som har hatt noe lignende? Holdt også på å bli overkjørt 2 dager på rad samme stedet Kongsvinger, utenfor rådhusplassen... Holdt på å sprekke av sinne begge gangene :x Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Pøh... Prøv å bli tatt av federales i Mexico for å kjøpe 10 gram marihuana. Det er en ekkel følelse det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Øi der kom eg på at da eg og en kompis var i miami (vi var 16år) Så gikk vi en tur i stranden om natte noe som er ulovlig å gjøre etter klokken 01 pga gjenger og greier så husker at to politi folk lyste på oss med lommelykt og skrek FREEZE! Jaja der sto eg og kompisen min og skjelvet da han skriker til kompisen min om å ta hendene ut av lommen men kompisen min misfostår og tar hånden i baklommen for å hente ID og da holder purken meg faen på pistolen og skriker TAKE YOUR HANDS OUTA YOUR POCKET! Han gjorde det og vi måtte legge ned i baken og bli handcuffed. Eg sa til slutt at vi var turister og at vi ikke viste at det ikke var lov å gå i strande på den tiden (vi viste men ga blaffen) Så vi fikk gå med en advarsel. Fy f*en eg var redd. Men det var faktisk litt gøyt også. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 For ett par år siden hadde jeg noe galt med huet mitt ... Jeg kunne gå rundt, plutselig PANG!!! sa det i huet mitt jeg detter pga. mister all kontroll og det kjennes ut som noen har slått meg i svime med balltre... 10 sekunder senere bar det helt borte... Det der bør du sjekke med en doktor. Det kan være migrene, men i værste fall epilepsi. 10sek er lenge om du er ute å kjører bil feks. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det har ikke skjedd på 2 år nå men, har ikke tenkt på at det kunne ha vært det Ble nesten litt redd nå da :oops: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Vet ikke hvor gammel du er, men slike glitcher kan både komme og forsvinne ettersom man vokser. Sjøl fikk jeg konstatert migrene. Første gangen trudde jeg det bare var en brutal fyllesjuke. Men da synet begynte å vingle og motorikken svikta ble jeg litt engstelig ja. Og dette var før hjemmebrenten begynte å bli usunn. ;-) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er 18, snart 19... Men slutta og vokse for 3-4 år sia... Nei, jeg er ikke knøtt liten men heller ikke akkuratt noen kjempe... 172... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Og drekke, det gidder jeg ikke... Bare liker ikke fyllefølelsen... Pluss att jeg har ikke akkuratt verden's største toleranse for alkohol... Så her er en kar du kan renge med att ikke dukker opp drita på forumet! *Host*Alysse*HoSt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå