Gå til innhold

Hva er den mest skremmende opplevelsen du har hatt?

3PM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det må være da jeg hadde en ekstrrem drøm i sommer..

Som de aller fleste drømmer er, så er de veldi snodige og uten sammenheng.

Men denne var EKSTREMT realistisk.

det var varm sommer og første skoledag og jeg satt ved en benk og snakka tull med en klassekamerat.

(Dette var ikke min skoleplass, men noe soim var generert i hue mitt).

Fra benken vi satt, hadde jeg en klar utsikt, flere kilometer utover.

plutselig, langt langt fa3n borti der så jeg en svart dings dette ned fra himmelen. da den traff bakken, ble det et lite lysglimt, og så begynte en eksplosjon å utvide seg. Et digert flammegav kom i en utrolig fart mot oss... Da det var bare 30 meter igjen, satte jeg i et forferdelig skrik.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHAHAHAEHAHUAEHUAÆÆEÆjajaj!!!!!!

Og da jeg ble truffet, våknet jeg hylende...

Du haddel vell ikke sett T2 kvelden før??

er noen likheter i drømmen din og en drømme-scene i filmen :)

Lenke til kommentar

mest skremmende må vel bli nå jeg ble født... komme ut fra et hårete sted.... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!

eller så kan det være den gangen jeg fikk en 1,5m lang tvinger i hodet og blødde bare pent etterpå, men det var bare det også da (utrolig nok ingen andre hodeskadder...)

Lenke til kommentar
Har hatt en par nær-døden opplevelser ja.. Kan vel raskt nevne et par..

blablabla

-ex'n fortalte meg at hun hadde blitt voldtatt

Kommer ikke på flere i farten :)

:o Oi da... ikke bra. Skjedde det virkelig?

Jepp, værste var vel at jeg var i Oslo når hun fortalte meg det og hun var i nord-trønderlag.

Lenke til kommentar

var på sverigetur i sommer, fint vær etc. på tur til sverige, i min kompis sin vectra. jeg framme med en venninne i fanget, og han kjører, vi ligger i ca 170+ Km/t rett vei, og plutselig en elg!! på tur over veien fra venstre kjørebane!! fra vi så den til den var forbi oss gikk d ca 2 sec.!! d var såvidt... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg skvatt noe så inni varmere strøk down under når jeg så den dingsen på www.tull.no. Det bildet hvor man skulle finne feilen. Jeg letta fra stolen og jeg tuller ikke :lol:

Samme her. Jeg hadde aldri sett noen skremme-flash-filmer før, og den der er desidert den beste. Han som laga den studerer sikkert psykologi. Akkurat i det ansiktet kom opp, tenkte jeg "Å nei, det er noe fælt, det er sikkert et lik på bildet, noen begår et mord, hjelp!". Og så: "Iiiiii!" "AAAAAAAAH!" *hamre på alt-f4* *gjemme seg*.

Lenke til kommentar

Det mest skremmande var vel hausten 2001 då eg hadde vore på fest og hadde tenkt meg heim att om natta. Veret var mildt sagt dårlig og eg var ikkje direkte edru. Det siste eg hugsar frå kvelden er at eg var i minibank natt til søndag og det neste eg hugsar var at eg vakna på sjukehuset natt til mandag.

Det viste seg at eg hadde søkt ly i eit naust og loge der i ca 20 timar i 0 grader. Når eg blei funnen (etter leiteaksjon på 50 stk) hadde eg 30 grader i kroppstemperatur. Hadde eg loge i det naustet nokre timar til hadde eg nok ikkje sutte her no.

Gløymer ikkje det så lett!

Lenke til kommentar

så smart som jeg var da jeg var liten så klatret jeg og noen kamerater i et bygge felt (uferdige hus) ingen av husene hadde trapper opp, så vi klatret jo selfølgelig :roll: opp veggene da jeg kom opp til 3 etasje så tok jeg tak i en ledning :roll: for og hale meg opp, men selfølgelig så var jo ikke den ledningen festet til noen annet enn en slik trommel med stikkkontakter, der datt jeg ned 3 etasjer og landa på deilig myk GRUS.... da jeg lå der og kikka oppover så jeg den trommelen som ledningen kom fra på vei ned mot meg, og landa mellom beina mine (takk gud at den ikke traff noe viktig :D ) da var jeg skremt da (og skada av fallet.... 3 etasjer er mye det!!!!)

Lenke til kommentar
Jeg skvatt noe så inni varmere strøk down under når jeg så den dingsen på www.tull.no. Det bildet hvor man skulle finne feilen. Jeg letta fra stolen og jeg tuller ikke  :lol:

Samme her. Jeg hadde aldri sett noen skremme-flash-filmer før, og den der er desidert den beste. Han som laga den studerer sikkert psykologi. Akkurat i det ansiktet kom opp, tenkte jeg "Å nei, det er noe fælt, det er sikkert et lik på bildet, noen begår et mord, hjelp!". Og så: "Iiiiii!" "AAAAAAAAH!" *hamre på alt-f4* *gjemme seg*.

LOOL :lol::lol:

Lenke til kommentar

Jeg ga linken til nesten alle jeg kjente etterpå. Jeg hadde webcam-samtale med en kar på MSN. Og jeg kunne se "skvette så innihelvete at du blir helt confusa og letter fra stolen mens du ser helt dopa ut" effekten :yes: *Holdt på å dø av latter*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...