3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva er den mest skremmende opplevelsen du har hatt? Jeg vet ikke hva min er...er vel da mora mi fikk kreft. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 det var vel da en vis skiløper brakk staven ... .. eller vent? .. når var det? ..trur ikke jeg var født da engang .. sååå .. nevermind Det var vel da jeg så "DS9: Call to Arms" ... helt seriøst ... altså jeg har ikke opplevd så mye ... altså en Star Trek episode var mer skremmende en Eksamen! (alle sammen...) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Diverse badtripper kommer høyt på lista Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Da maskina plutselig restartes seg og jeg ikke hadde nett lenger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hm...tror det va da jeg fikk holde den tarrantellen på SVG...h0t babe på skola som hadde en. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg skvatt noe så inni helvete når jeg så den dingsen på www.tull.no. Det bildet hvor man skulle finne feilen. Jeg letta fra stolen og jeg tuller ikke Lenke til kommentar
eught Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Da jeg var på LAN og vi kobla til floppy-driven til en kompis, og PC'en hans begynte å ryke når vi skrudde den på og det luktet smeltet plastikk Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 En tidlig morgen da jeg våknet opp i sengen min, hadde drit vondt i rykken, og kjente med hånda og det kom mye blod på den. Da snudde jeg meg og så at det var en god flekk med blod(bra stor også) på lakenet. Det som hadde skjedd var at jeg hadde gått i søvne, falt på et eller annet, ikke våknet :o og gått å lagt meg igjen. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 (endret) 222 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hmm har VELDIG mange på lager men den siste var alvorlige som eg husker godt er da eg var 15 og eg syklet ved bryggen i strandgaten og eg mistet balangsen og datt i sjøen med sykkel over meg. sank en god del før eg kom meg løs og kom akkurat opp i overflaten da eg begynte å svelge vann. Helt for j*vlig. Men det værste var at en mann gikk forbi og eg skrekk til han da eg kom opp om hjelp og svinen bare gikk videre. måtte svømme på leting etter slike brygge stige. Anmeldte fyren men de fant aldri ut kem det var. kunne vært død eg nå. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Da dama trodde ho var gravid :horror: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 En av de verste var da jeg fikk vannplaning med lettmotorsykkelen min (NSR 125) i sommer.. Husker bare 2 ting av hendelsen. At jeg skled på magen bortover asfalten og så sykkelen skled forran meg og at jeg skled med trynet først på skrå inn i stabrekka (vet ikke hva det heter på bokmål men heter stabrekke på dialekt. Den muren som er i kanten av veiene en del plasser, i steden for autovern). Er dritnervæs for hver sving jeg kommer i etter den episoden. Kan takke gud for at det ikke kom bil i mot, da hadde ikke jeg skrevet dette nå. Har mange andre episoder også. F*en til spooky ting jeg har opplevd når jeg tenker over det.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hadde akkurat fått lappen og ikke forstått at det var dumt å kombinere søvnmangel og bilkjøring. Kjørte heldigvis ut av veien på høyresiden og ikke ut i trafikken. Tok med meg flere trær og bråstoppa i en svær sten. Gikk ut av bilen og oppdaga at det var et svært hull i tanken og all bensina rant utover i grøfta. Eneste skade på meg var en muskelbrist i armen, og det kan kun kalles griseflaks. Det som skremte meg mest egentlig, når jeg stod i veikanten og prøvde å rulle meg en røyk, var at tanken på en "pitstop" ikke hadde vært i nærheten av skallen. Litt moral her: Ikke kjør i "søvne". Lenge før øya detter igjen er reaksjons- og vurderingsevne helt på trynet. Bruk bilbelte! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tror det var en gang jeg fikk det for meg at jeg skulle ta meg en tur paa prekestolen. Hadde aldri vaert der foer, og tenkte derfor jeg skulle ta en snarvei - fordi turiststier er for kjedelige mennesker, seff. Saa kom jeg da til en fjellskrent rett foer( 40 m ) prekestolen, som jo var litt bratt. Men stien gikk jo rett ned for der( trodde jeg ), saa det var jo bare aa la seg skli ned. Fotfestet var jo ikke det beste, og lite var det aa holde i, men stien var jo rett nedforbi skrenten, saa man trengte jo ikke bremse noe saerlig. Jeg var jo nesten fremme, ikke sant? Endte opp halv-annen meter fra ett stup paa 700 m rett ned, foer jeg ble litt skeptisk paa om det virkelig var en sti nedfor skrenten. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 trur det mest skremmende jeg har opplevd var da en gal hund angrep meg og beit begge armene mine (var ca. 9 år da) hadde ikke sjangs mot den store bikkja og resultatet var en ødelagt arm (1 muskel, triceps?, som gikk til helv... ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Woof woof! Grrrrr.... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Da dama trodde ho var gravid :horror: Been there (a few times). Noe av det skumleste i hele verden! Ellers husker jeg en gang jeg var rundt 11 og befant meg på et jorde omringet av brennende korn. Sånt er køddent når man er så liten at man omtrent ikke rekker over kornet en gang. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har hatt en par nær-døden opplevelser ja.. Kan vel raskt nevne et par.. -bli stoppet i promillekontroll dagen derpå dimme-festen -150 km/t i en sving, kutter svingen og møter bil.. -x antall nær-døden-kræsj i bil -rote meg bort på natta, midt i svarteste florida, uten penger/kort eller å vite hvor jeg var -ex'n fortalte meg at hun hadde blitt voldtatt Kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
Bose Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva er den mest skremmende opplevelsen du har hatt? Jeg vet ikke hva min er...er vel da mora mi fikk kreft. Den skummleste opplevelsen må være kjerringa jeg rota med på Lørdag! ÆSJ!ÆSJ!ÆSJ! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva er den mest skremmende opplevelsen du har hatt? Jeg vet ikke hva min er...er vel da mora mi fikk kreft. Den skummleste opplevelsen må være kjerringa jeg rota med på Lørdag! ÆSJ!ÆSJ!ÆSJ! Fortell litt mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå