Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Treningskampen er satt opp. Så da gjenstår det bare at RBK's manager velger et tall Du kan jo jukse på en måte da Trådstarter. For du kan jo bare velge ett tal. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvor blir det av ZsaZsa da?? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er vel RBK's manager vi venter på. Skal vi starte liga må vi vel ha 6+ lag til Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal vi ta en treningskamp eller Ministry?? Brann mot Godset?? Visst det blir noe av det så velger jeg ivertfall tallet 13 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 OK, jeg velger tallet 12 i denne kampen. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Da er det bare å vente på ZsaZsa som er ganske mye borte for tiden =S Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da er det bare å vente på ZsaZsa som er ganske mye borte for tiden =S Uff ja, blir nok dessverre ikke noe av dette managerspillet. :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Æsj, enda en som prøver å lage managerspill på et forum. Nei, det går ikke. Se hva som ble til slutt med overgangskongen i europa. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke glemt dere, jeg har bare vært på hyttetur i helgen og har dermed ikke hatt tilgang til internett. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke glemt dere, jeg har bare vært på hyttetur i helgen og har dermed ikke hatt tilgang til internett. Prøv også få dette til da ? :S Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke glemt dere, jeg har bare vært på hyttetur i helgen og har dermed ikke hatt tilgang til internett. Prøv også få dette til da ? :S JA prøv å få dette til Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har ikke glemt dere, jeg har bare vært på hyttetur i helgen og har dermed ikke hatt tilgang til internett. Prøv også få dette til da ? :S JA prøv å få dette til Jeg trekker meg fra dette dritet her, virker som at trådstarter ikke onsker og gjennomføre så. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Manager spill på forum går ikke, kjøp heller Fm i butikk så ser dere noe helt annet. Dette viste jeg fra starten at det ikke skulle gå. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Manager spill på forum går ikke, kjøp heller Fm i butikk så ser dere noe helt annet. Dette viste jeg fra starten at det ikke skulle gå. Ja, men FM er så mye bugs på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå