Theoneask Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Svært kjekk lesing, gleder meg til neste artikkel. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 CSMA/CD? Er jeg nerd siden jeg faktisk satt og lo for meg selv av den kommentaren? hehe, du er ikke alene, satt å humra jeg og. Roboter i opptil 12 Km\t..wooot Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men det er jo bilde av feil logg. Hvor er den riktige? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, feil logg. Den så jeg ikke. Får håpe de har funnet den rette Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Roboter i opptil 12 Km\t..wooot Nå er rask gange 6km/t, så du skal småløpe for å holde følge..... Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette var et fett system Neste skritt er vel at pakka er inne i huset med en gang den er bestilt Blir sikkert et system under jorda. Så da kan man bestile matvarer fra internett og så kommer det opp i en boks utenfor huset, man går ut og så taster inn en kode og henter matvarene som er sendt under jorda HAHA Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette var et fett system Neste skritt er vel at pakka er inne i huset med en gang den er bestilt Blir sikkert et system under jorda. Så da kan man bestile matvarer fra internett og så kommer det opp i en boks utenfor huset, man går ut og så taster inn en kode og henter matvarene som er sendt under jorda HAHA HAHAHA, DAGENS :!: Lenke til kommentar
Stage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Wow, det så meget avansert, meget dyrt, og meget bråkete ut. Må være slitsomt for arbeiderne. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Wow, det så meget avansert, meget dyrt, og meget bråkete ut. Må være slitsomt for arbeiderne. Ja, SHG-lagerarbeiderne ler sikkert av dem! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Kuleste lagere jeg har sett noen gang. Så ikke noe om hvor mange som jobba der, hadde vært interessant å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå