Konge Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg håper artikkelforfatteren med denne linjen "Det nye lagersystemet til Komplett heter AutoStore, og i Norge er det kun MPX og Santek som har et lignende system" forholder seg til "dataforhandlere" for Tingstad a/s kjører samme system Ålesund og jeg mener at de også har eller skal ha dette i Oslo også . Lenke til kommentar
slettet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gøy sak! Robotane gjekk jo kjapt! Konge tøft. Skulle gjerna sett korleis dei løfter opp kassane på nært hold. Og gjerne ein robotkollisjon sansynligvis finnes det et ganske effektivt system for å hindre kollisjon CSMA/CD? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bra system,men mye støy virket det som. Har de glemt hørselsværn eller bruker de bare slike små propper i ørene Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) *Ingenting* Endret 9. november 2007 av Poizon Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så genialt system! Da skjønner jeg hvordan de klarte å sende pakken på en time i dag tidlig. La ordren kvart på ti og fem på elleve var pakken allerede i systemet til posten. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Mektig imponert... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bra system,men mye støy virket det som.Har de glemt hørselsværn eller bruker de bare slike små propper i ørene Vansklig å høre på videoen, men virket ikke som det var over 85 dba i snitt, og da trenger man (etter loven), ikke å bruke hørselsvern. Bedriter er ofte ganske flinke til å tilby hørselvern ganske godt under grensa (dog for lite flinke til å skaffe mindre støyende utstyr IMHO, hørselvern er slitsom å bruke), så jeg vil tro de har det der om det er nødvendig, dog er det ofte folk ikke bruker de. Forøvrig er propper på papiret bedre enn klokker til å dempe, men i praksis ligger de ofte lavere, fordi folk er lite flinke til å sette de i riktig. AtW Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det lagersystemet er mektig imponernede, har ikke ord. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg visste at Komplett var stort, men det Autostore lagersystemet var alikevel veldig imponerende ja. Må ha vært svinedyrt... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Veldig kult robot-system, men syns synd på dem som jobber der. Det var ikke akkurat balsam for ørene de produserte. Det tenkte jeg også på. Men det er sikkert mulighet for å høre på musikk eller noe. Ble for øvrig veldig imponert over omfanget, og ikke minst av robotsystemet. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal bli spennende å se om HW følger opp andre bedrifter også, eller om dette var bare for å hjelpe Komplett til å oppnå litt cred etter all den dårlige omtalen de fikk i høst. Kunne vært artig å sett fra Amentio f.eks. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kunne vært artig å sett fra Amentio f.eks. blir ikke det da en helt lik reportasje i og med at amentio bruker samme lager til en viss grad. norek osv Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Wow, ante ikke at det fantes ett slikt system i det hele tatt. Trodde det bare var i Half life 2 og Monsters Inc. jeg Morsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 CSMA/CD? Er jeg nerd siden jeg faktisk satt og lo for meg selv av den kommentaren? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kunne vært artig å sett fra Amentio f.eks. blir ikke det da en helt lik reportasje i og med at amentio bruker samme lager til en viss grad. norek osv Jo, nettopp. Men da kunne vi sett om de faktisk har så mye å gjøre at de ikke har tid til å svare på mail eller telefon. Samt at vi kunne fått et innblikk i webmercs Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De nye eskene som kommer fra Komplett suger hardt! Hva var feil med de gode gamle som man kunne sprette opp teipen på? Nei, nå skal man bruke 2 timer på å få opp faenskapet Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) De nye eskene som kommer fra Komplett suger hardt!Hva var feil med de gode gamle som man kunne sprette opp teipen på? Nei, nå skal man bruke 2 timer på å få opp faenskapet Det er meningen att man skal ta tak i den ene "papp fliken" i midten på esken og dra, så åpner boxen seg. Endret 8. november 2007 av Biomec Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Wow, ante ikke at det fantes ett slikt system i det hele tatt. Trodde det bare var i Half life 2 og Monsters Inc. jeg Morsomt. monsters inc sitt er enten fra 30-tallet eller 50-tallet... ser i det minste slik ut på stilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå