Nilsen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har du noen gang lurt på hvordan ting fungerer bak dørene hos de store nettbutikkene? Denne artikkelserien gir deg svaret. Les mer Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kult! Forklarer kanskje hvorfor pakken min ble plukket og pakket klokka 21 på mandag og sendt dagen etter Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 deven;) effektift vil jeg tro;) Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjempe kult:D likte denne raporten meget bra! Lenke til kommentar
gigax Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Genialt system! Kommer til å bli en utrolig interessant artikkelserie. Endret 8. november 2007 av gigax Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Veldig artig! Håper dere kan ta turen innom de litt mindre og mer "sære" nettbutikkene som microplex også. Det er unektelig litt artig å handle når man vet hva som skjer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 etroli arti og se, som tore_v1 sier, hadde vært utrolig arti om dette faktisk hadde blitt en serie, tatt mange butikker i landet Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette likte jeg. Fint at det kommer rapport fra Netshop også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Steike. Hadde sett for meg et par-tre lagerarbeidere som luffet rundt i tøfler og klatret i stiger. Litt høyere volum enn som så, gitt. Veldig kult robot-system, men syns synd på dem som jobber der. Det var ikke akkurat balsam for ørene de produserte. Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette var nesten like vakkert som en omvisning på Hansa bryggerier. Men bare nesten :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kul artikkel. Artig å se hvordan det hele foregår, gleder meg til neste artikkel i serien. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Artig artikkel ! Minner meg om gamle gode barnetv da de viste innslag fra ulike fabrikker, f.eks om "Hvordan lager man såpe" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var tøft å se (og lese, forsåvidt) hvordan det gjøres inne på Komplett Og de robotene er jo geniale; "Hvis en robot ikke har noe å gjøre, begynner den å organisere kasser så komponenter som skal plukkes senere kommer lenger opp." Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Steike. Hadde sett for meg et par-tre lagerarbeidere som luffet rundt i tøfler og klatret i stiger. Litt høyere volum enn som så, gitt. Hehe, det var akkurat det jeg også forestillte meg Har vært trofast kunde av komplett og kommer til å være det noen år til. Skulle ha hatt en slik robot hjemme (latskap!) Endret 8. november 2007 av heisau Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Utrolig kul artikkel, men fant mange slørvete skrivefeil. Lenke til kommentar
fearhan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gøy sak! Robotane gjekk jo kjapt! Konge tøft. Skulle gjerna sett korleis dei løfter opp kassane på nært hold. Og gjerne ein robotkollisjon Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hehe, morsom artikkel. Gøy å se hvordan robotene funker Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gøy sak! Robotane gjekk jo kjapt! Konge tøft. Skulle gjerna sett korleis dei løfter opp kassane på nært hold. Og gjerne ein robotkollisjon Akkurat det lurte jeg på også, for det var ikke lett å se hva slags mekanisme de bruker for å heise opp kassene. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gøy sak! Robotane gjekk jo kjapt! Konge tøft. Skulle gjerna sett korleis dei løfter opp kassane på nært hold. Og gjerne ein robotkollisjon sansynligvis finnes det et ganske effektivt system for å hindre kollisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå