Welhaven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Emnetittelen sier vel det meste. Dollaren er nå i skrivende stund på 5,3. På eBay kan man få kjøpt en ulåst iPhone m/ 8GB til ca. 1200,- (Sikker selger) Det finnes flere måter å endre språket på, slik at det meste på telefonen blir norskt. Det å få en fullblods norsk iPhone er vel også rett rundt hjørnet. Da, mine kjære venner; Da jeg er såå nær å bestille en iPhone, kan noen kjapt belyse meg om jeg har fått med meg alt? Er det ingen flere ulemper enn dette med tanke på bestilling fra USA? BTW; Mens vi er inne på ekstrem lav dollar, er det noen som har noen sider å anbefale hvor man kan bestille komponenter etc. som er amerikanske? Føler for å vri den siste dråpen ut av tapet til amerikanerne nå altså. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva med å kjøpe fra Frankrike. Om kort tid skal de begynne å selge ulåste iphones uten bindingstid (pga den franske forbrukerloven). Da slipper du å låse den opp "ulovlig" og risikere at nyere firmware låser den igjen Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Emnetittelen sier vel det meste. Dollaren er nå i skrivende stund på 5,3. På eBay kan man få kjøpt en ulåst iPhone m/ 8GB til ca. 1200,- (Sikker selger) Det finnes flere måter å endre språket på, slik at det meste på telefonen blir norskt. Det å få en fullblods norsk iPhone er vel også rett rundt hjørnet. Da, mine kjære venner; Da jeg er såå nær å bestille en iPhone, kan noen kjapt belyse meg om jeg har fått med meg alt? Er det ingen flere ulemper enn dette med tanke på bestilling fra USA? BTW; Mens vi er inne på ekstrem lav dollar, er det noen som har noen sider å anbefale hvor man kan bestille komponenter etc. som er amerikanske? Føler for å vri den siste dråpen ut av tapet til amerikanerne nå altså. 1200,- var vell litt drøyt billig? Det er jo 1000,- billigere enn fra apple.com uten frakt om moms. Da rekner jeg med den er godt brukt siden de fleste ligger på rundt 4000,- etter hva jeg har sett på ebay... Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er da flere grunner til å IKKE kjøpe IPhone. Den kan ikke sende mms, og det er jo helt sykt at det ikke er A2DP på en enhet som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå