Duddelmus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heisann! Riders on the Storm er et helnorsk (vi har 1 danske) Alliance guild på Grim Batol, og vi ser etter nye spillere. Vi ser for tiden etter 1 mage, 1 hunter og 1 ShadowPriest. Vi vil også vurdere eksepsjonelle søknader av de andre classene. Cross-realm-søknader blir vurdert på lik linje som GB-søknader. Litt om oss: - Et av de få guildene på Grim Batol som har eksistert siden WoW ble sluppet. - Et semi-casual PvE-guild (vi raider 4 kvelder i uken) - Et sosialt guild, hvor mange kjenner hverandre IRL, og vi har også flere fester/sammenkomster i Oslo/Kristiansand/Trondheim i løpet av året. - Et "modent" guild, hvor de aller fleste er over 18 år. (ja, jeg skrev "modent" grunnet vår eksepsjonelle sans for humor ) - Vi har progress opp til Kael'Thas i Tempest Keep (han faller veldig snart), og har clearet Serpentshrine Caverns. Litt om den vi søker: - Du kjenner til hvordan spillet fungerer, og din klasses evner, og hvordan du skal utnytte de på en best mulig måte. - Du har ingame-økonomien til å ta med pots og ande consumeables til raids, og benytte de. - Du er villig til å ha en rein PvE-spec som gagner raidet på best mulig måte. - Du har evnene til å omstille spillestilen din etter hva raidleaderen vil at du skal gjøre. - Du har lyst til å raide high-end PvE, uten å måtte sitte foran WoW hver eneste dag i uken. - Du har mulighet til å raide de fleste Onsdager, Torsdager, Søndager og Mandager fra 17:30 til ca 23:00, men du blir ikke lynsjet selv om du går glipp av et raid her og der - Du har gear tilsvarende Tier4 eller bedre, og at du har attunement til Black Temple og Mount Hyjal er et STORT pluss. - Du har en god sans for humor (eller dårlig sans, spørs helt hvordan man ser på det ) ----- Høres dette interesant ut, sleng inn en søknad her -> http://forum.rots.no Endret 8. november 2007 av [VK]Boogieman Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) lol for et bilde på app sia deres Er det photoshoppa? eller er det ordentlig? Ser ordentlig ut... Anyways, sikkert en bra guild, men klarer meg greit i guilden jeg er. Forøvrig hunter Hvor langt er dere i PVE? Endret 8. november 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hehe.. Der har du vår eksepsjonelle, dårlige/gode humor på sitt beste/dårligste Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hei, bare lurte på etpar ting. stappfulle av rogues tipper jeg? er grim batol pve eller pvp server og greide faktisk ikke å finne ut av pve progressen deres Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ojsann.. Glemte å poste inn progressen vår 1) stappfulle av rogues dessverre 2) Grim Batol er en PvP-server 3) Progress: Opp til Kael'Thas i Tempest Keep (vi er close på å ta han), og Serpentshrine Caverns er cleared. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ojsann.. Glemte å poste inn progressen vår 1) stappfulle av rogues dessverre 2) Grim Batol er en PvP-server 3) Progress: Opp til Kael'Thas i Tempest Keep (vi er close på å ta han), og Serpentshrine Caverns er cleared. faen da:< akkurat en sånn guild jeg ser etter! og dere er på pvp server til og med! få en rogue til å emoquitte a? eller i alle fall send meg en pm om dere noensinne trenger en rogue. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 lol for et bilde på app sia deres Er det photoshoppa? eller er det ordentlig? Ser ordentlig ut... Anyways, sikkert en bra guild, men klarer meg greit i guilden jeg er. Forøvrig hunter Hvor langt er dere i PVE? Hvorfor skulle det ikke være ekte? Uansett moro bilde ja Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Imo burde vi tatt inn en shadowpriest til også, men er bare meg som mener det tror jeg Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Der har du helt rett sink.. Vi trenger en shadowpriest også.. Så kan Thorium gå heal igjen Editer det inn i posten nå Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 In before elemental platau gank whine Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Egentlig synes jeg dere burde ta inn en mage som bare kan raide annen hver uke siden jeg jobber senvakt da... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "THE ÜBERNAZI PRO HARDCORE FUCK YOU SLACKERS RAIDING GUILD!" Haha! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) - Et semi-casual PvE-guild + (vi raider 4 kvelder i uken) Casual? :/ Endret 8. november 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 - Et semi-casual PvE-guild + (vi raider 4 kvelder i uken) Casual? :/ hehe.. jau Casual guild = raider 3 dager eller mindre Hardcare guild = raider 5 dager eller mer vi er midt i mellom.. Også høres semi-casual så tøfft ut Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det ikke litt meningsløst å flytte denne? Av erfaring er det nesten ikke som sjekker denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 En liten update! Kael'Thas er nå tatt Og vi rekrutterer fortsatt en mage, men vi trenger også 1-2 Rogues (ja, utrolig, men sant ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå