Gå til innhold

En jungel av muligheter, forvirret!

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har store planer om å kjøpe meg nye komponenter slik at jeg kan spille Crysis, Bioshock, Call of duty osv.

MEN jeg har ikke oppgradert dataen siden jeg kjøpte min nåværende AMD athlon 3200+ prosessor, og 5900 FX skjermkort osv, så jeg er litt utdatert på utstyrsmarkedet..

Jeg er usikker på hvilken socket jeg skal velge mtp hovedkortvalg! Hva er utdatert og hva er nytt osv?

Og prosessorer.. hva skal man gå for? er det amd prosessorer, eller intel? 2 eller 4 kjerner?

Hvilken type ram?

Det eneste jeg er rimelig sikker på, er at jeg skal ha et 8800 GT skjermkort, så den er grei.

Endret av ivers40
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan!

Jeg har store planer om å kjøpe meg nye komponenter slik at jeg kan spille Crysis, Bioshock, Call of duty osv.

MEN jeg har ikke oppgradert dataen siden jeg kjøpte min nåværende AMD athlon 3200+ prosessor, og 5900 FX skjermkort osv, så jeg er litt utdatert på utstyrsmarkedet..

Jeg er usikker på hvilken socket jeg skal velge mtp hovedkortvalg! Hva er utdatert og hva er nytt osv?

Og prosessorer.. hva skal man gå for? er det amd prosessorer, eller intel? 2 eller 4 kjerner?

Hvilken type ram?

Det eneste jeg er rimelig sikker på, er at jeg skal ha et 8800 GT skjermkort, så den er grei.

Hører folk anbefaler P35 (socket 775) her i gården, at firekjerners er tingen å gå for, spes om man tenker på Crysis og fremtidige spill etc. Ellers er det 8800GT det går i....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...