Moderat Bruker Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Som headingen sier- hvilke ram vil dere anbefale? E6850 CPU, moderat overklokking. Takker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Først av alt, hvor mye minne trenger du? Tar utgangspunkt i at du skal ha 2gig jeg nå da. DISSE brikkene er ganske rimelige, og tåler litt klokking. Endret 8. november 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Takk Brian_N Ang 2 eller 4 gb saa heller jeg vel mot 4, da jeg regner med aa gaa for Vista 64 bit - Vil du anbefale de samme brikkene men da i et 4x1gb oppsett? Hva med Corsair eller Kingston? Disse er relativt rimelige og stabile brikker er de ikke? Endret 9. november 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja det skal gå greit med et 1x4gig sett med slike brikker også. Corsair har også gode brikker, dominator og xms serien er gode brikker det også for all del. Kingston har jeg aldri prøvd så de har jeg ingen erfaring med, men de duger sikkert de også. Endret 9. november 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå