Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Mye runder vel ned til hvilken kontroll du føler deg mest komfortabel med Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg ville vel mest gått for PS3 versjonen grunnet støyen fra xbox 360 om jeg måtte velge og ikke hadde Live. Men gratis MP er jo en god ting i tillegg med PS3 versjonen. Selv går jeg for Xbox 360 versjonen da jeg liker best kontrolleren der og ikke har PS3 uansett hehe. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva blir forskjellen på X360 sin LIVE i forhold til PS3 sin onlinefunksjon? n00b spørsmål,men jeg har null peil.. Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 faen, lette litt rundt på byen idag men ingen ville selge cod 4 før imorgen! får skulke imorgen da... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg ville vel mest gått for PS3 versjonen grunnet støyen fra xbox 360 om jeg måtte velge og ikke hadde Live. Men gratis MP er jo en god ting i tillegg med PS3 versjonen. Selv går jeg for Xbox 360 versjonen da jeg liker best kontrolleren der og ikke har PS3 uansett hehe. Hehehe...STØY? Når du spiller et spill som COD4 og hører støyen fra boxen, da har du på veldig lav lyd da?? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) På grensen til blasfemi å kjøre dette spillet uten skikkelig trøkk! ...det er nå min mening da Endret 8. november 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 fikk 6'er i dagbladet.. blir vel kjøp her om nokre veker sikkert.. sjølv om det blir x360 versjonen her så virker det rimelig identisk med ps3 versjonen...gledelig nyheter for dei med kun ps3.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hehe, ja... merker ikke noe til støy når jeg spiller slike spill i alle fall. Hvilken versjon man velger (hvis man har både 360 og PS3) er vel som Mala sier aller mest opp til hvilken kontroll man liker best å spille med. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 På tide at vi også får et skikkelig fps spill,har runda R:FOM flere ganger nå så.. Bestilte kl 13 i dag,så håper jeg har det innen lørdag! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Developing for ps3 was easy! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Spillet låg som forventet i kassa i dag :)Få se om eg rekker unna noen timer seinere i kveld. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kom gjennom postsprekken her også idag. Meget najs av Play.com! 1 dags levering, og 1 dag før release. Men så bor jeg jo i england også da Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har spilt igjennom en god del SP og noen runder online på PS3 versjonen. Og eg må si at eg er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fikk spillt igjennom til demo opdraget fra PC var fullført, så langt, så jævlig bra. Dette skal bli kos å spille igjennom, spiller føroverig på hardened. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ble sittende fast en god stund på den "hinderløypa". Ville absolutt klare å slå IW sin tid, men den gang ei.. Det må da være et perfekt run. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, konamixx, det var faktisk evig vanskelig. Selvom jeg følte jeg var kjapp så klarte jeg det kun på 20,1 sek. Så var ganske close ;p Achievement: New Squadron Record Award: 20 gamerscore Complete the cargo ship mockup in less than 20 seconds Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Klarte den Achievementen jeg:P Var derimot verre med 15. Da ser jeg for meg full gass 1 shot på hver av blinkene. Må få noe sykt med accuracy bonus tid for å klare det. Klarte det på 19.1 jeg. Etter MANGE forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå