Chrinan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fikk COD4 i posten idag. Har bare prøvd en runde multiplayer så langt, men noe så utrolig bra er det vanskelig å beskrive! Gleder meg som en unge til klokken 13 når junior skal ha luren sin. Da skal det spilles i 2 timer. yeehaaaaaw. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 faen posten kommer ikke hit før halv 2!:O =/ klarer ikke vente en time Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er i hus hos meg også! Er borte fra xboxen frem til søndagskvelden... :-( Ahhhhhhhhh!! Hehe Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Dere som har fått spillet, er det bestilt fra Absoluttspill? Isåfall når fikk dere mail om at varen var sendt igår, og hvor i landet bor dere? Sitter her på jobben og gleder meg som et lite barn, samtidig som jeg er nervøs for at det ikke er kommet. Fritt fra jobben er ordnet imorgen og klokken går nå E-K-S-T-R-E-M-T sakte..... Endret 8. november 2007 av Konamixx Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heldige faen, må vente til i morgen her. Heldigvis har jeg veldig få sønner, så jeg kan spille hele dagen i morra. Edit: Og natta, og helga og hele uka. Endret 8. november 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De av oss som har universitetsoppgaver som skal leveres inn i morgen priser oss lykkelige for at det ikke slippes i butikkene før i morgen. ^_^ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 fikk det idag jeg også, men nå må på jobb om 20min så får ikke spillt før jeg kommer hjem i hall 10 tia Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 kjøper det på Platekompaniet i byn eg til 299 i morgen, gleder meg vilt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er på siste level med veteran. Har gitt opp. Er for vanskelig.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bør man velge X360 eller PS3 versjonen?? Ser PS3 faktisk har fått litt bedre karakter på gamerankings.com. X360: 95,5% PS3: 96,0% Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 vel jeg har ikke prøvd 360 versjonen, man si at på den halvtimen jeg har spilt ps3 versjonen. så flyter alt godt, å det ser nydelig ut=) så det eneste som veier opp for xbox er vel live:o Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og kontrolleren... Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det noen steder man får tak i dette nå uten å måtte bestille på nett?? Så en trailer av det og det så jo helt konge ut! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og kontrolleren... men det er en smak sak=) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 De av oss som har universitetsoppgaver som skal leveres inn i morgen priser oss lykkelige for at det ikke slippes i butikkene før i morgen. ^_^ Eller for de av oss som er midt i flyttekalas 2k7..Spillet ligger nok i kassa hjemme nu, men blir vel heller få muligehter for spilling i dag om flytteplanene går som det skal. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke fått det enda... Får det i morgen i posten forhåpentligvis. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bestilte akkurat fra absoluttspill.no. Noen som har erfaringer med dem,og evt leveringstider? Hadde vært gull om det hadde dumpa ned i kassa mi innen lørdag! Lenke til kommentar
Chrinan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg bestilte fra absoluttspill ja. Posten leverer med 1 til 2 dager leveringstid, så for å garantere at man har noe på release datoen må de sende ut onsdag. Jeg fikk beskjed om at min var sendt onsdag ettermiddag. Heldigvis bor jeg da altså sånn til at spillet når meg på kun 1 dag fra absoluttspill. Jeg skulle bare prøve en mission sp og så starte mp, men sp er så bra at jeg aldri kom igang med mp. Gleder meg sykt til mp, men tror jeg fullfører sp først. Dette spillet er helt sykt bra! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da har jeg også fått Call of Duty 4. Bestilt fra AS, fikk beskjed om at spillet var sendt igår ettermiddag i fem tiden. Lå å ventet i postkassen idag. Bor midt i Norge. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bør man velge X360 eller PS3 versjonen?? Ser PS3 faktisk har fått litt bedre karakter på gamerankings.com. X360: 95,5% PS3: 96,0% Det har kun med at X360 flommer over av gode FPS, mens PS3 ikke har noe særlig å stille opp med. Jeg ville glatt gått for X360 pga. achievements og LIVE. Ellers er versjonene så godt som identiske. Hvis du ikke har Live derimot ville jeg kjøpt PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå