Gå til innhold

COD4 Has arrived!

Chrinan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har fått spillet, er det bestilt fra Absoluttspill? Isåfall når fikk dere mail om at varen var sendt igår, og hvor i landet bor dere? Sitter her på jobben og gleder meg som et lite barn, samtidig som jeg er nervøs for at det ikke er kommet. Fritt fra jobben er ordnet imorgen og klokken går nå E-K-S-T-R-E-M-T sakte.....

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
De av oss som har universitetsoppgaver som skal leveres inn i morgen priser oss lykkelige for at det ikke slippes i butikkene før i morgen. ^_^

Eller for de av oss som er midt i flyttekalas 2k7..Spillet ligger nok i kassa hjemme nu, men blir vel heller få muligehter for spilling i dag om flytteplanene går som det skal.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra absoluttspill ja. Posten leverer med 1 til 2 dager leveringstid, så for å garantere at man har noe på release datoen må de sende ut onsdag. Jeg fikk beskjed om at min var sendt onsdag ettermiddag. Heldigvis bor jeg da altså sånn til at spillet når meg på kun 1 dag fra absoluttspill.

Jeg skulle bare prøve en mission sp og så starte mp, men sp er så bra at jeg aldri kom igang med mp. Gleder meg sykt til mp, men tror jeg fullfører sp først.

Dette spillet er helt sykt bra!

Lenke til kommentar
Bør man velge X360 eller PS3 versjonen?? Ser PS3 faktisk har fått litt bedre karakter på gamerankings.com.

X360: 95,5%

PS3: 96,0%

Det har kun med at X360 flommer over av gode FPS, mens PS3 ikke har noe særlig å stille opp med.

Jeg ville glatt gått for X360 pga. achievements og LIVE. Ellers er versjonene så godt som identiske.

Hvis du ikke har Live derimot ville jeg kjøpt PS3 versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...