Fotoentusiasten Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har noen erfaringer med dette backdrop settet? HER Selger kan skrive ned verdien på forsendelsen slik at jeg slipper moms og evt. tollbehandlingsgebyr! Totalt med porto kommer dette sette på ca 1300 kr. Noe jeg tror er an akseptabel pris for stativ og 2 bakgrunner! Synspunkter? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har noen erfaringer med dette backdrop settet? HER Selger kan skrive ned verdien på forsendelsen slik at jeg slipper moms og evt. tollbehandlingsgebyr! Totalt med porto kommer dette sette på ca 1300 kr. Noe jeg tror er an akseptabel pris for stativ og 2 bakgrunner! Synspunkter? Gi en tilbakemelding når du har fått det og testet det. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Har noen erfaringer med dette backdrop settet? HER Selger kan skrive ned verdien på forsendelsen slik at jeg slipper moms og evt. tollbehandlingsgebyr! Totalt med porto kommer dette sette på ca 1300 kr. Noe jeg tror er an akseptabel pris for stativ og 2 bakgrunner! Synspunkter? Gi en tilbakemelding når du har fått det og testet det. Tok valget i sta og bestillte selv om det ikke har kommet inn noen med erfaringer med dette! Så skal komme med en tilbakemelding da jeg har det i hus! Må kjøpe meg noen studioblitzer (eller annen belysning) før jeg får testet det skikkelig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det der var jo så billig at hvis det går til helvete, så går jo ikkje akkurat verda under. Hvis stativa er stabile og rullane slitesterke burde det nok gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå