Joachim_F Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er du lei av at jentungen sitter oppe til langt på natt med Viva Piñata? Nå kan du sette foten ned. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Håper virkelig ikke at dette blir kjent i mitt hus.. Da blir det nok ett par timer mindre Halo om dagen.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bryr ikke meg, er 18...^__^ Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Når det engang blir en pjokk som springer rundt i huset (forhåpentligvis oppgradert fra hybel til den gang) hadde det jo kanskje vært litt greit å ha en slik funksjon ja. Ellers funker jo aldersgrensen gullgodt på X360 da du kan sette brukere til å ha mindre tilgang osv Naturlig utvikling at man nå kan sette tidsgrenser også Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 De fleste foreldre henger nok ikke på gamer.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Som St.Matias nevner, dette vil nok bli like hyppig brukt som World of Warcraft sin foreldrefunksjon. De fleste som spiller for mye gjør nok sitt ypperste for at foreldrene ikke skal finne ut at en slik funksjon eksisterer . Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 De fleste foreldre henger nok ikke på gamer.no Kanskje ikke...men noen av oss gjør da det. Jeg kjenner noen som kjenner en som..(fillern det er jo meg) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ohohohoho, gud som jeg fryder meg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror mange kunne hatt bruk av en slik funksjon her på forumet . Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har lyst å finne nummeret til ymse amerikanske familier med en liten knøtt som spiller CoD4/Halo online og fortelle dem dette, blir jeg kvitt litt verbalt vrak gods under spillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg