Simen1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Western Digital My Book Essential Edition 2.0 1TB Er disken på innsiden av denne P-ATA eller S-ATA ? Kan boksen åpnes uten at man ødelegger den? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tror jeg har funnet ut hvilken disk som er inni. WD har kun en eneste harddisk-modell på 1TB og den har S-ATA grensesnitt. Det merkelige er at dersom man kjøper disken med eksternt kabinett så sparer man ca 200 kroner. Lenke til kommentar
mystix Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det merkelige er at dersom man kjøper disken med eksternt kabinett så sparer man ca 200 kroner. Mulig logisk forklaring kan være at den eksterne disken har 2års garanti mens den interne har 3år. Og dermed får man ikke 5års reklamasjonsrett fordi en ekstern disk ikke er beregnet for å holde like lenge som en intern? Selv om jeg tviler litt på at nettbutikkene tenker så langt... men moro å spekulere litt Lenke til kommentar
haalo Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lurer på hvor lett det er å åpne kabinettet. Hold oss oppdatert, Simen1 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå