ak50224 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Tvilsomt. Er jo lov å finne skjema på nett og sende inn. For så å håpe. Hvilken butikk selger til 250? Endret 2. juni 2008 av ak50224 Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ka butikk va detta? Mener det var Gamestop i Åsane, Bergen. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 http://www.itavisen.no/sak/511656/ Betyr ikke dette at de vil slutte å gi ut filmer HD DVDer ? Isåfall er det vel litt meningsløst å bruker penger på en HDspiller, selv om det var et veldig bra tilbud... Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 http://www.itavisen.no/sak/511656/ Betyr ikke dette at de vil slutte å gi ut filmer HD DVDer ? Isåfall er det vel litt meningsløst å bruker penger på en HDspiller, selv om det var et veldig bra tilbud... Det er sant men det er mange filmer tilgjengelig enda og de fleste av dem koster 89 eller 99 kroner. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Beklager denne massive bumpen men min bror var på handletur i dag og kom over en butikk som selger HD-DVDspilleren til 250 kr. Han kjøpte den for meg og det jeg lurer på er om jeg vil kunne benytte meg av tilbudet om å få 5 gratis HD-DVDer? Hmm jeg vet ikke om det tilbudet gjelder fremdeles. Men hvor kjøpte du HD-DVD-en? Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det tilbudet med 5 dvder gikk ut i februar tror jeg. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Beklager denne massive bumpen men min bror var på handletur i dag og kom over en butikk som selger HD-DVDspilleren til 250 kr. Han kjøpte den for meg og det jeg lurer på er om jeg vil kunne benytte meg av tilbudet om å få 5 gratis HD-DVDer? Hmm jeg vet ikke om det tilbudet gjelder fremdeles. Men hvor kjøpte du HD-DVD-en? Gamestop i Åsane, Bergen. Det tilbudet med 5 dvder gikk ut i februar tror jeg. Æsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå