hitokiri Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sannsynligheten for at vi får se Nokia N82 denne måneden er større enn noen gang. Les mer Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kan denne kalles den virkelige etterfølgeren til N73? For min del synes jeg ikke metal looken var så veldig fin. Litt kjedelig telefon kanskje.... Ellers virker jo spesifikasjonene veldig bra. Endret 8. november 2007 av Drizt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Blir spennende å se hvordan denne blir. Tastene så veldig SE W880i inspirerte ut Det er bra at de kommer med en mobiltelefon omtrent som N95, men med vanlig form da, for dem som foretrekker det Lenke til kommentar
3121 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Syntes tastene minnet veldig om P990i faktisk. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Både P900, P990i og W880i har slike taster. Men W880is er tynnere, og liknet derfor mer på N82 (synes jeg da). Jeg liker metall, jeg. Det ser ut som kvalitet og er kvalitet. Før jeg leste denne tråden, så stod det at den hadde 3 svar og 0 visninger Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tar meg et steg tilbake på forventningstrappen pga. en opplevelse jeg hadde med N81. Men skal bli spennende å teste knappene. Virker som at de er "vinn eller forsvinn"-punktet på denne telefonen for min del Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Digger teknologien, hater utseendet. Jeg digget Nokia VELDIG når de lanserte E51, som jeg mener er innenfor topp 10 av dagens telefoner hva utseende gjelder. Tynn, enkel, elegant osv. N82 er tykk, rar og noget stygg etter mine mål. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Digger teknologien, hater utseendet. Jeg digget Nokia VELDIG når de lanserte E51, som jeg mener er innenfor topp 10 av dagens telefoner hva utseende gjelder. Tynn, enkel, elegant osv. N82 er tykk, rar og noget stygg etter mine mål. Nokia E50 fortjener også en liten plass der. Ser kanskje ikke like godt ut på bilder, men få tak i en og prøv den i fysisk form. Man føler man vil vite navnet på den designeren av den telefonen. Liker den så utrolig godt (med unntaket av joystick). Endret 8. november 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Redd de har samme plasten på denne som på N81, og da blir det ikke noe suksess. N73 er ihvertfall kvalitet på plasten Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Redd de har samme plasten på denne som på N81, og da blir det ikke noe suksess. N73 er ihvertfall kvalitet på plasten Og hvis de bruker samme leverandør på lakken som med N76 så kan dette virkelig bli bra Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser bra ut dette, får håpe den ikke blir fettete og får riper med en gang dog. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Nokia E50 fortjener også en liten plass der. Ser kanskje ikke like godt ut på bilder, men få tak i en og prøv den i fysisk form. Man føler man vil vite navnet på den designeren av den telefonen. Liker den så utrolig godt (med unntaket av joystick). Helt enig med deg. E-serien til Nokia generelt er bra på pent og brukervennlig design. Er overgangen fra joystick til d-pad fra E50 til E51 som nå gjør at jeg går fra min E61i og tilbake til klassisk candybar-telefon. N-serien er på vei langt utenfor mitt fatteområde hva design angår. Tjukke klosser. Endret 8. november 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan denne kalles den virkelige etterfølgeren til N73? For min del synes jeg ikke metal looken var så veldig fin. Litt kjedelig telefon kanskje.... I mine øyne er dette oppfølgeren til N70, ikke N73. Får forhåpentligvis se en mer direkte N73-oppfølger senere, dvs. kamera i fokus men likevel ganske billig, noe N82 ikke blir. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser jo ikke helt spesiell ut, men på papiret, har den mer enn nok til å ikke skremme kundene bort. Nå blir det snart en ordentlig kamera-test, med alle kameraene som nå er på markedet! (Håper jeg.) Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hmm, spennende mobil, men blir for dyr for min smak Venter heller til 2008 da nokia kommer med TS En ting jeg bare ikke begriper med N82, og som jeg undret meg veldig over med N73, er hvorfor de sløser bort over en centimeter med plass rett under skjermen?? Kunne lagd så enormt mye bedre tastesett ved å utnytte den plassen, eller fått plass til en 2,7 tommers skjerm i steden for Hva er poenget, liksom? Pent er det heller ikke ... Endret 8. november 2007 av Tinki Winki Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 En ting jeg bare ikke begriper med N82, og som jeg undret meg veldig over med N73, er hvorfor de sløser bort over en centimeter med plass rett under skjermen?? Kunne lagd så enormt mye bedre tastesett ved å utnytte den plassen, eller fått plass til en 2,7 tommers skjerm i steden for Hva er poenget, liksom? Pent er det heller ikke ... Er vel her K850i er litt motsatt. Der har de jo presset alt de kan opp mot skjermen Tilogmed 3 knapper som sitter i skjermen Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ligner veldig på et sony ericsson design synes jeg da.... ooh , jeg grøsser med tanke på de fæle knappene Lenke til kommentar
mtc2300 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ligner veldig på et sony ericsson design synes jeg da.... ooh , jeg grøsser med tanke på de fæle knappene Tasturet ligner unægtelig det fra Nokia 8910, http://mobile.softpedia.com/phones/Nokia/Nokia-8910.shtml Men 5 megapixel kamera, Xenon blitz og autofocus. Det er da ganske udemærket. Lenke til kommentar
telefonkatalogen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet sånn ca hvor mye denne kommer til å koste? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Prisen vil vel kanskje være litt mer enn det N95 koster? Spesifikasjonslisten er jo veldig lik, men materialet den er laget av er litt mer eksklusiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg