abene Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Den nye Gmail-versjonen begynner å dukke opp hos brukerne, men det gjelder foreløpig ikke den norske språkversjonen. Les mer Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Venter fortsatt på imap støtte Håper det kommer inn så fort som mulig. Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings) Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings) gjelder vel ikke for den norske versjonen? ihvertfall ikke for alle brukere Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings) gjelder vel ikke for den norske versjonen? ihvertfall ikke for alle brukere Den skal være aktivert for alle, bare at en del norske brukere ikke ser den i menyene sine. Jeg kunne bruke IMAP 2-3dager før den faktisk dukket opp i innstillingene mine. Men nå bruker jeg engelsk uansett da, måtte bare bytte fra Britisk til Amerikansk så fikk jeg den synlig i innstillingene mine Men som jeg nevnte, den er aktivert automatisk, første gang den dukker opp i innstillingene dine så vil du se at IMAP står aktivert. Så for de som bruker annet språk en engelsk skal allikevel kunne benytte seg av IMAP selv om den ikke er synlig i innstillingene dine enda.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ikke noe nytt, jeg. Trykker jeg older version så ser den helt lik ut... Jaja Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings) gjelder vel ikke for den norske versjonen? ihvertfall ikke for alle brukere Den skal være aktivert for alle, bare at en del norske brukere ikke ser den i menyene sine. Jeg kunne bruke IMAP 2-3dager før den faktisk dukket opp i innstillingene mine. Men nå bruker jeg engelsk uansett da, måtte bare bytte fra Britisk til Amerikansk så fikk jeg den synlig i innstillingene mine Men som jeg nevnte, den er aktivert automatisk, første gang den dukker opp i innstillingene dine så vil du se at IMAP står aktivert. Så for de som bruker annet språk en engelsk skal allikevel kunne benytte seg av IMAP selv om den ikke er synlig i innstillingene dine enda.. Takk. UK til US fiksa det Lenke til kommentar
Scix Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ikke noe nytt, jeg. Trykker jeg older version så ser den helt lik ut... Jaja Største forskjellen må være hvordan kontaktene kan behandles Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hastigheten har økt drastisk vil jeg nesten si dvs når du åpner en mail eller bytter mapper ellers kan ikke jeg heller se de store forskjellene... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gmail 2.0 fungerer førebels best i Internet Explorer. Der ser du f.eks. at Quick Contacts/Hurtigkontakter no heiter Chat og at når du kvilar på nokon i lista, får du opp eit lite vindauga som fungerer langt betre enn før. Klikk f.eks. Add picture på nokon som manglar bilete, så kan du f.eks. henta inn bilete rett frå Picasa Web (om du har bilete der). Du ser også at om du merker (eller opnar) meldingar kan du ta "Filter messages like these" på direkten. Det er litt meir intuitivt for vanlege folk ;-) Elles er funksjonen for å setja inn eller endra lenker i melidngar du skriv, gjort eit par hakk betre. Det visuelle er blitt litt betre, men det ser kanskje alle. Når du no leitar etter småting som er betre i Gmailen din, vil eg tipsa deg om å klikka på "Show search options" til høgre for søkeboksen der. Om du ikkje alt er ein fast brukar av denne, bør du kanskje bli det. Du kan f.eks. avgrensa eit søk til berre å vera innan to månader av jul i fjor. Praktisk Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Loading" som står oppe til venstre har ikke lengre rød bakgrunn! WOW Hastigheten har økt litt ja. Er det noen som har oppdaget mer? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Gmail har fått en "Older version"-lenke som gjør det mulig for brukeren å gå tilbake til den gamle versjonen dersom dette er ønskelig. Dette er trolig et midlertidig tiltak mens brukeren blir vant til den nye versjonen. Der ble jeg plutselig mye mindre skeptisk. Den eneste manglen jeg ser med Gmail er at det kunne vært raskere. Endret 8. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) GoSync er noe alle gmail brukere må sjekkes Spesielt når man bruker kalenderen som jeg gjør. Merkelig nok har de vært nede i snart 1 uke pga denne oppgraderingen de skilter med Endret 8. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå