olokai Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann. Jeg leter etter en ny tlf. Som topicen sier er kamera og WiFi viktigst for meg. Noen tips? Har selv sett meg ut SE W960i, men finner ingen omtale av bildekvaliteten.. Også har den jo bare fotolys, riktignok dobble fotolys... Noen tips? Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann. Jeg leter etter en ny tlf. Som topicen sier er kamera og WiFi viktigst for meg. Noen tips? Har selv sett meg ut SE W960i, men finner ingen omtale av bildekvaliteten.. Også har den jo bare fotolys, riktignok dobble fotolys... Noen tips? Hei, Hvis du er klar for å tømme lommeboka så er denne noe for deg : HTC TyTn II Både bra kamera & WiFi !! Lenke til kommentar
olokai Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det er litt i dyreste laget. Oppdaget akkurat Nokia N82. Den ser jo perfekt ut. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 tror den kommer til å bli ganske dyr. n82 altså hva med n95? har falt endel i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå