Gå til innhold

Noen Spørsmål (Skall kjøpe ny Gaming PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan jeg har Direct-X 10 på DOBLE SLI 256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS-grafikkort?

Kan jeg kjøre wow på vista uten problemer?

Hvorfor 2 8600GTS?

Siden 8800GTS er Dx10 så fungere de også.

Tada! 8800GT 2000KR

https://prisguiden.no/product.php?productId=83702

WOW på vista fungere fint.

Edit: Glømte,, du får sikkert bere svar vist du hadde postet på hardware forumet.

Endret av SmaX
Lenke til kommentar

Jeg har forstått det som et ganske "well known fact" at det stort sett gir bedre ytelse for pengene om du bruker de samme pengene på ett kraftig kort heller enn sli oppsett med to til halve prisen... Jeg ville i alle fall undersøkt det nøye, syntes skjermkortvalget virket litt underlig.

Lenke til kommentar

kan jeg har Direct-X 10 på DOBLE SLI 256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS-grafikkort?

Kan jeg kjøre wow på vista uten problemer?

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppa SLI og heller gått for et kraftigere kort. Da får du bedre muligheter til å oppgradere senere og bedre ytelse enn 2 mindre kort.

Gå heller for et 8800GTS 320MB kort, koster ca. 2000,- på komplett.

WOW kjører veldig bra i Vista, jeg har i allefall ikke hatt noen problemer med det.

Edit: Skrev svar når det ikke var poster her, har kommet svar mens jeg skrev.

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
Gå heller for et 8800GTS 320MB kort, koster ca. 2000,- på komplett.

Gå heller for 8800GT. I noen tester er det på høyde med GTX, men er utrolig billig (rund 2000kr).

Edit: Du burde heller poste i https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94, evt kan en admin flytte posten.

Sant som du sier, gå for et 8800GT...

Hvor fort skal du kjøpe maskin?

Hvis du ikke skal kjøpe maskin før enn etter jul, starten på nyåret burde du gå for 8800GTS.

Dette er fordi de skal oppdatere prosessoren på grafikkortet, da vil den bli bedre enn GT og GTX kortene.

Skal du kjøpe nå burde du gå for et 8800GT kort.

Viste ikke at GT kortene var så billige :p Har ikke sett på priser på noe i det siste :p

link til GT kort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342061

Endret av noXelon
Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...