archongamer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Skulle etter update spille litt Warhawk da jeg ikke fikk opp servere. (kunne se de telles opp, men ingen kom frem) Etter en kjapp nettverkstest viser det seg at plutselig er UPnP ikke tilgjengelig, noe den har vært før. Har etter dette søkt forum og nett rundt etter løsninger, men virker som de fleste som har dette problemet er forbundet med at de får NAT 3, mens jeg får alltid NAT 1 og hverken Get sitt Motorola modem eller mitt DLink aksesspunkt har valg i menyene sine for UPnP, og raske søk i brukermanualen til DLink viser 0 treff på ordet UPnP. Har testet rett fra modem med kabel, skrudd av brannmurer, huket av for UPnP rammeverk, satt unntak i brannmur men like fullt får jeg kun, UPnP- ikke tilgjengelig og NAT 1. Jeg har et Motorola SB 5101E modem fra GET og en DLink DWL 2100 AP (Aksesspunkt). Noen som har vært borti problemet og vil være snill å hjelpe? btw, Skulle mine søk ha oversett en tråd som jeg burde ha lest før opprettelsen av denne tråden beklager jeg dette, og setter stor pris på link.. Endret 8. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå