Pysj Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Endelig fins det hansker du kan styre mobilen og iPod-en med. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Dette er da ingen ny teknologi. Inspirert av uteliggerne på plata: Endret 8. november 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hmm. Styre iPoden? Jeg trodde disse hanskene ledet varme/strøm på en måte, slik at man kunne styre iPod, iPhone, LG Prada osv., men det vil jo ikke gå. Disse hanskene vil jo isolere både varme og strøm, så du kan vel ikke styre iPod o.l. med dem da? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 det ser ut som dem har noen spesielle greier på pekefingertuppene. gjetter meg til at disse leder strøm like greit som en vanlig pekefinger... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I grunnen så er det jo ikke så lurt å gå med noe elktronisk utstyr i kulden, hvis en vil at produktet vare litt lengre. Men hvis man gjør det, så er jo ikke disse så veldig dumme. Hvis temperaturen er 3 grader, er det greit, men når det er -20grader.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 velkommen til norge... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 LCD har jo en "fin" tendens til å fryse. Så det er jo ikke akkurat lurt å ta med seg så veldig mye elektronisk utstyr ut i kulden i dag. Det eneste er vel kanskje en helt enkel kalkulator med led-display. Forresten, hvorfor må hanskene lede strøm/varme på sammemåte som pekefingeren?. Er knappene på iPod avhengie av at man bruker hud på dem?. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 tror de fungerer via "kortslutning"... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hjulet på iPoden er avhengig av strøm for å fungere, som museplaten på en bærbar PC, skjermen på Apple iPhone, LG KE850 Prada osv Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hjulet på iPoden er avhengig av strøm for å fungere, som museplaten på en bærbar PC, skjermen på Apple iPhone, LG KE850 Prada osv Aha! Så det er årsaken til at man ikke kan styre museplaten på en pc med et viskelær. Har lurt på dette av og til. Endret 11. november 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe. Men du kan bruke mobiltelefonen. Laderpluggen under er det faktisk strøm i (i alle fall på min), så jeg kan dra den over plata på PC-en, og så leer datamusen seg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 tingen er rett og slett den at systemet er lagt opp rundt en kontrollert kortslutning/jording... da helt utløst av en finger eller tilsvarende. det hele funker ved at menneskekroppen kan lede strøm, og så bygger en opp en krets som kan lese av hvor dette skjer (og om en flytter på fingeren, i hvilken retning). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 http://www.starwars-union.de/bilder/news/2...tchicken_bg.jpg With my new glovecsh I chan control my iPocd when itch cold. They are awechome! Totaly wortch the fortchy bucks. Selv jeg syntes dette blir litt vel ekstremnerdete i klasse med pocket protectors. Det første normale mennesket jeg ser med slike skal jeg le godt av i god revers revenge of the nerds-stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg