Tandberg Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei! Jeg har nå fått meg en HP maskin fra skolen, og jeg tenkte da over dra over litt musikk og spill fra både macen og den andre laptoppen min (med windows xp, og osx leopard på macen). Jeg har nå aktivert fildeling på vista'n og fildeling er aktivert fra tidligere på de to andre maskinene. Jeg kobler til mitt trådløse nettverk og XPen og Leoparden finner hverandre, men Vista'n finner ikke noen av dem og ingen finner Vista'n. Hvordan kan dette ha seg? Men så prøvde jeg å finne den lokale IPen til den laptoppen med XP innlagt og skrive "\\ip" i kjør. DET fungerte, men når jeg prøvde det samme bare motsatt (altså fra XPen til Vista'n) så fungerte det ikke. Så prøvde jeg med "\\datamskin-navn" men det fungerte ikke på noen deler. Noen som har en løsning så alt fungerer overens? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du må velge "Everyone" på hvem som skal få tilgang til filene under Vista. Husker ikke HELT hvordan man gjør det, men skal komme opp under "share" Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Du må velge "Everyone" på hvem som skal få tilgang til filene under Vista. Husker ikke HELT hvordan man gjør det, men skal komme opp under "share" Det står på det gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå