dimetho Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Oppdaget at dette forumet har en sensur, for som den bistre finnmarkingen jeg er, så banne jeg faen så mye Kan ikke noe for det... Btw; Skrev ordet F-A-E-N og det ble gjort om til skitt... For teste noen andre ord også Helvette Satan .... ok her slutter jeg, gidder ikke å fyre opp med de groveste (Les: Utestenging) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Nå har vel den sensuren vært er noen måneder da - så hvorfor du ikke har funnet ut det før nå, er uforståelig. Dessuten er det en haug med andre tråder om akkurat samme sak. Fortsett der! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg fant det faktisk ikke ut før i går... Det er kansje fordi jeg har et godt ordforåd? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 QUOTE Jeg fant det faktisk ikke ut før i går...Det er kansje fordi jeg har et godt ordforåd? Haha, ikke prøv deg. Hvis du hadde godt ordforåd, ville du jo brukt banneord også... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg