Yahoo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hei, jeg sliter med treg oppstart i vista. alt fungerer helt fint, helt til jeg kommer inn i skrivebordet, da står plutselig alt helt stille! jeg klarer å åpne enkle programmer som firefox og "min datamaskin", men jeg kan ikke åpne programmer som krever "UAC". sånn står datamaskinen i ca. 20 sekunder før alt fungerer normalt igjen.... Noen som har peiling?? den eneste hypotesen jeg har er at det er små kompabilitetsproblem mellom asus wireless client og vista. under oppstarten blokker vista programmet, men etter de 20 sekundene har gått, popper plutselig programmet opp og jeg får koblet meg til internett... PS: Det er ikke virus eller annen spyware på datamaskinen da vista er nyinstallert... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prøv å skru av UAC, den kan være ekstremt treg noen ganger. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Prøv å skru av UAC, den kan være ekstremt treg noen ganger. takk for tipset , men jeg vil helst ha UAC på.. tror du treg UAC vil bli fikset i vista sp1 ? når blir sp1 lansert?? Endret 9. november 2007 av Yahoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå