Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Rart at han i det hele tatt har fans slik som han oppfører seg. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ser følgende muligheter her: 1. Dette er et PR-stunt fra Prince sin side, og hele greia er ironi. Kanskje han gjør det så dårlig for tida at han vil gjøre hva som helst for å få oppmerksomhet. 2. Han har blitt lurt trill rundt av folkene rundt han, som faktisk tror at de kan tjene noe på dette. De må isåfall være idioter, som vil saksøke Prince sine egne fans som holder ham i live. 3. Prince selv er en idiot. -Visjoner- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 tror jeg helgarderer den der Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg satser på nr 1. Selv har jeg ikke hørt noe om Prince de siste 15 åra utenom dette. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nr. 3 er sant uansett.. men er kanskje en kombinasjon av 1 og 2 også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nummer 3 uten tvil. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Et klassisk tilfelle av Metallica-syndromet. Har du ikke gjort noe bra musikalsk på en stund så skylder du på fansen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En del av det å være en vellykket artist, er jo å ha en fanskare som viser at de bryr seg, noe Prince skal sørge for at han ikke har, for meg skal han bare gjøre hva han vil, men jeg synes det er virkelig råtten gjort mot fansen hans, og om de finnes, de som forguder ham. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Et klassisk tilfelle av Metallica-syndromet. Har du ikke gjort noe bra musikalsk på en stund så skylder du på fansen. Jeg har forståelse for at artister ikke vil at folk skal laste ned musikken deres gratis (noe jeg gjør selv), noe Metallica ikke aksepterte. Det har jeg ingen problemer med. Men hvis det som står om Prince i denne artikkelen stemmer så blir det noe helt annet, kan ikke sammenligne det å laste ned musikken til en gruppe og det å laste opp bilder du selv har tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg