joakimhu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prince truer med å gå til sak mot fandrevne nettsider om de ikke fjerner fotografier av ham. Les mer Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prince er en merkelig skrue, snakk om å sage av greina du sitter på. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hyggelig fyr han der. Men at han ikke forstår at han lager ris til egen bak er ganske oppsiktsvekkende. Snakker om å sage av grenen man sitter på. EDIT: To hoder, samme tanke... The artist formerly known as Prince. The artist currently known as asshole. Endret 8. november 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Meh, han gjør alt for å få tilbake oppmerksomheten sin. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg nekter å tro at alt dette er hans eget påfunn. Enten har noen snakket ham trill rundt lillefingeren sin (advokatene?), eller han har nådd midtlivskrisa..? Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg klarer ikke etter beste evne å skjønne hva som er tankegangen til prince her.. Å fjerne alle bilder / tekster som kan assosieres med artisten kan da ikke føre til annet enn at artisten blir mindre kjent. Og i bransjen er jo All publisitet = god publisitet = penger... Eneste to forklaringer jeg kommer på er at advokatene egentlig mener spesielle kopibeskyttede matriale (fullstendige sanger som er lagt ut, bilder som kan blåses opp til plakatformater, etc), og at artiklene er feilsitert / blåst opp. Eller at prince innser at han ikke selger lengre, og forsøker å få alle til å kjøpe fan-stuff av han som et siste forsøk på å få penger i kassa. Dog, jeg har aldri likt artisten eller sangene, så jeg aner ikke om han selger eller ei Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prince ønsker all komersiell drift mot sine egne løsninger og det forstår jeg. Han er jo tross alt en forretningsmann. Derimot er jeg glad jeg aldri behøver å tilbringe en helg med Prince. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Uff, blir matt når jeg leser slikt. Hva tror han at han får ut av det? Og hva er poenget med det i det hele tatt. Bah.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Virker litt sært dette ja. Støtter dei diverse fansidene i dinna saka. Men dei kan vel ikkje kreve fjerning av bilder som privatpersoner til dømes har tatt på konserter o.l. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Uff, blir matt når jeg leser slikt. Hva tror han at han får ut av det?Og hva er poenget med det i det hele tatt. Bah.. Han mister de siste fansene sine, dvs han har sikkert fått nye venner da.. Kanskje under ett annet navn, symbol eller noe slikt.. eller kanskje han og Britney Spears er samme person Endret 8. november 2007 av kindings Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var det ikke Web Sheriff som sendte et brev til TPB? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg nekter å tro at alt dette er hans eget påfunn. Enten har noen snakket ham trill rundt lillefingeren sin (advokatene?), eller han har nådd midtlivskrisa..? jup ser to muligheter her, selv om han har et ego på størelse med jupiter er det ikke mulig å være så fjern at han tror han kan tjene på dette. Enten har han spist none piller han skulle holdt seg veldig langt unna (bør holde seg til prince mild). Eller så er det none litt overivige folk som jobber på oppdrag av han. Han kommer sikkert til å skylde på sistnevnte forklaring uansett når han våkner opp. Ganske morsomt egentlig, alltid fint med pauseklovner i arbeidstiden. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var det ikke Web Sheriff som sendte et brev til TPB? Stemmer det: http://thepiratebay.org/legal Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, nå har han gjort det store! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Genialt å saksøke de som faktisk betaler for maten sin. Håper bare fansen tok til fornuft og boikottet alt som hadde med Prince å gjøre. Da tenker jeg at de hadde sluttet med slike trussler ganske kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 At det går an! Dette kan jo nærmest sammenlignes med å skyte seg i foten eller sage på den greina du sitter på. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var det ikke Web Sheriff som sendte et brev til TPB? Stemmer det: http://thepiratebay.org/legal Joda, "websheriff" som de kaller seg brukes av mange de. Det er et passelig patetisk lite firma som i praksis jobber som torpedo for film og plateindustrien og praktisk talt truer folk i senk. Om de har retten opå sin side i sine trussler eller må finne på noe virker ikke å være så farlig... "Webtorpedo" burde de omdøpt seg til... -Stigma Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva har han røykt nå ? Virker jo som om han har mistet fullstendig bakkekontakten. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Var det ikke Web Sheriff som sendte et brev til TPB? Stemmer det: http://thepiratebay.org/legal noe som får meg til å undres om ikke det er en overivrig lederposisjon som har dradd i gang dette, og ikke prince selv (som kanskje ikke aner at det foregår en gang). får meg til å tenke på da en tysk advokat truet med sak på vegne av ett firma han ikke representerte en gang, fordi slikt kunne gjøres etter tysk lov (iirc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg