Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jada, alle spill har achievements. Det er ikke spesiellt. Det som gjør NFS: PS sine achievements mer enn bare litt spesielle er at de faktisk er sponset. First Big Crash - 5G - Awarded for crashing and totaling a car. Brought to you by Progressive Insurance!Safe Driver - 50G - Finish 5 Career or Ranked Race Days with no car damage. Brought to you by Progressive Insurance! Horsepower Challenge - 10G - Increase your Car's HP by 25. Brought to you by K&N – THE Performance Air Filter Performance Upgrade - 10G - Modify a Tier 1 car into a Tier 3 car. Brought to you by K&N – The Original High-Flow Air Filter http://www.xbox360achievements.org/achieve....php?gameID=367 Fler enn meg som synes dette er nedsnødd? Ja, det har kanskje ikke så mye å si, men jeg synes det begynner å ta litt vel av med tanke på reklame i spill nå om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 synes det er greit at sånne spill har reklame, det bygger under at det virker mer realistisk.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Definitivt helt i grenseland for mitt vedkommende. Jeg klarer fint å leve med den opplagte produktplasseringen, reklameringen osv, men nå beveger vi oss i retning spill med innlagte reklamepauser. Litt på spissen selvfølgelig, men jeg vil ikke ha Truman Show-tilstander heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå