Betroz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja som det blir nevnt her, så er Q6600 + 2 stk 8800GT kort det som gir mest ytelse for pengene i dag uten å bli helt blakk. 4GB RAM er også kjekt om man driver med 3D Studio ol. Endret 10. november 2007 av Betroz Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Er Thermalright ULTRA120 Extreme til kjøling av prosessor? (jeg er litt noob) Og har denne handlevogna alt jeg trenger til å kjøre PC-en? (Jeg har vifter) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Thermalright ultra extreme er til kjøling av prossesor ja. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 OK La merke til at det har vert en del bugs med det hoverkortet i den handlekurven. http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1132703&page=1 Er det helt trykt å kjøpe dette kortet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vis du skal klokke så kan du få problemer, men siden du skal ha SLI så har du valget mellom enten å gå for 680i chipsett eller vente på 780i. Men vis du velger Evga 680i SLI Rev. 1 så er ikke problemet like stort. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg vil gjerne klokke... Dessuten blir det en stund til kjøpet uansett... Når kommer 780i ? Lenke til kommentar
oyvindne Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Forstår jeg riktig, at du har planer om å kjøpe en monster PC til 40k på avbetaling/forbrukslån?!?! Isåfall er det det dummeste jeg har hørt noen gang Det vil vel bli LITT bittert å fortsette å betale avdrag når PC-en har halvert seg i pris om et halvt år vil det ikke? Kjøp heller en moderat PC, og sett pengene på BSU. Ja jeg føler meg som en gammel grinebiter nå, men noen må jo dra deg ned på jorda... Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det er vell verdt risken med tanke på prisen =/ // Men som jeg lurte på; finnes det noen sterkere skjermkort en disse? (GeForce 8800 ) // 8800 ultra holder seg på toppen av lista tror jeg. Er ikke sikker. Alt jeg vet er at det kommer ikke til å vare noe lenge. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet?Og hvordan kan jeg passe temp? :S Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra) Ta en titt på denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=73122 Nå er ikke jeg en ekspert på skjermkort, men for denne prisen må den jo være helt vill! Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg klører crysis på max uten at det henger i det hele tatt les signaturen min så ser du oppsettet, putt det i en antec p 182 og du har pc til ca 14- 15000 ... Noe annet er å kaste bort penger Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet?Og hvordan kan jeg passe temp? :S Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra) Ta en titt på denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=73122 Nå er ikke jeg en ekspert på skjermkort, men for denne prisen må den jo være helt vill! Dæven faen helvete fitte steike for en pris. That's all there is to it. Noe jeg lurte på: Hva er sterkest av 1x GeForce 8800 GTX 768MB og 2x GeForce 8800GT 512MB ? Endret 19. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Oppsettet mitt: www.gamereactor.no/profil/Pondus81 (blogg med navn "PC-bygging" og "PC-oppgradering"). Mye av det samme som de andre sier her inne, vil jeg slutte meg til. Rå i dag, middelmådig om 8 måneder og ubrukelig etter 1,5 år. Sånn funker det i dagens PC-komponentutvikling. Jeg bygget dette systemet selv og hadde ingen problemer. Men ikke ha på deg ullgenser, så berger nok produktene Ingen vits i PC til 30-60k. Kjøp komponenter til 10-15k og bygg selv. Følg bruksanvisninger, spør og grav til du blir grå i håret, så får du det til! Jeg kjører alt på max på Crysis og 1680x1050 og har fps på 30-50. Hvis du vil legge ned MYE penger i PC, kjøp en skjerm som takler spill!! Da tenker jeg oppløsningstak på 1920x1200, 2-5ms responstid og ikke over 24". Da kan du utnytte kraften i GTX, både singel og SLI. Skjermer har en tendens til å holde noe lenger i utviklingskappløpet. Skjermen MÅ være bra ellers kan du ikke utnytte skjermkortet ditt fullt ut. Er jo fristende å tilby seg å bygge en PC til deg hvis du har så mye penger Endret 19. november 2007 av Pondus81 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet?Og hvordan kan jeg passe temp? :S Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra) Ta en titt på denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=73122 Nå er ikke jeg en ekspert på skjermkort, men for denne prisen må den jo være helt vill! Dæven faen helvete fitte steike for en pris. That's all there is to it. Noe jeg lurte på: Hva er sterkest av 1x GeForce 8800 GTX 768MB og 2x GeForce 8800GT 512MB ? Det kortet som blir linket til der er ikke noe særlig til spill, det er ett proffkort rettet mot proffesjonelle folk til bruk av f.eks Autocad o.l. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Holder min skjerm til spilling? https://prisguiden.no/product.php?productId=54020 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Holder min skjerm til spilling? https://prisguiden.no/product.php?productId=54020 Er ikke noe problem å spille med den skjermen. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Virka som en grei pc det der ja! Jeg synes det er bortkastet penger å bruke så mye på en pc som sikkert bare blir brukt til hjemmebruk og hobbyspilling.. men men Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kan egentlig bare la dette emnet dø ut . Brukerne av dette forumet har overbevist meg om at å bygge PC selv er det beste valget Alienware PC-en er utelukket . Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det hørtes bra ut. Det finnes ikke vanskelig. Og det er bra med hjelp å få rundt omkring. Du ser jo hvor mange som har interessert seg for tråden din. Gjør bare god research før du kjøper komponenter. Klikk på "utvidet info" på nettsider du skal kjøpe på f.eks. Og LES det som står der . Du vil skjønne mer og mer dess mer du leser! Det finnes også en "Bygge-guide" under guider på hardware.no. Denne er noe gammel i forhold til produkter, men prinsippene er de samme i dag.. Lykke til!! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) når du kjøper på til 40 k så er ikke 800 Mhz ram noe å skimte med hvis de kaller low latency for 4-4-4-12 Endret 19. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet?Og hvordan kan jeg passe temp? :S Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra) Ta en titt på denne: https://prisguiden.no/product.php?product_id=73122 Nå er ikke jeg en ekspert på skjermkort, men for denne prisen må den jo være helt vill! Dæven faen helvete fitte steike for en pris. That's all there is to it. Noe jeg lurte på: Hva er sterkest av 1x GeForce 8800 GTX 768MB og 2x GeForce 8800GT 512MB ? 2 x 8800GT er bedre en GTX og Ultra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå