Neddo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Imponerande pc må eg seie men du tener meir på og bygge den sjølv eller få ein butikk til og bygge den då kan du heller bruke pengane på og få den mykje krafftigare eller du kan spare dei. Viss du skal overklokke så husk mykje vifte eller vannkjøling. Du kan no kople sammen skjermkorta då får du meir kraft Endret 8. november 2007 av Neddo Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ikke pr dags dato. Nvida kommer med nye kort i 1Q 2008 slik at hvis du har tid brude du vente på disse. Ryktene sier at det skal være mellom 25-40% bedre ytelse på disse kortene. Du tjener kun 10-15 fps på SLI Pga RAMen på skjermkortet blir flaskehals. Særlig i crysis. Slik jeg ser det er det bare penger ut av vindet. Men for spill generelt så kan det være lurt å gå for SLI. Siden mange spill bruker mer av GPUen enn RAMen på skjermkortet. Endret 8. november 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 8800Ultra er dagens råeste grafikkort, så kommer 8800gtx, og 8800gt hakk i hel. Men vær klar over at nye 8800gts er på vei, (9 november), ytelse er ukjent, men de ryktes å være raskere enn 8800gtx. Så kanskje du skal vente et par dager for å se etter dem. Ellers var alienware-PC-en kul, men dyr. Du får den mye billigere av å bygge den selv. Men hos alienware så er det innebygget vannkjøling, og mange synes kabinettene er kule. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Vell, jeg skjønner at alienware PC-en er et dårlig valg med mindre en er rik, så jeg lager en ny tråd hvor jeg samler sammen delene jeg skal bruke i PC-en. Dessuten når jeg skal ha ny PC kjøper jeg det beste av alt - samme hvor dyrt det er. Med mindre det koster myyye mer og har en ytelses forbedring på noen få prosent. Men med skjermkort og prosessor (Og RAM) er bare det beste godt nok. Snakkes på den nye tråden min Endret 8. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lite vist i å lage ny tråd. rediger topic og første post vil funke fint.. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Åja... Så jeg kan redigere tittel? Da sletter jeg nytt emne og redigerer dette 0=> Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Har et uendelig budsjett ved tanke på at jeg bor gratis, spiser gratis og går på skole gratis men har en fast jobb. Derfor kan jeg kjøpe hvilken som helst PC så lenge jeg ikke på betale stort mer enn 3-4 tusen pr måned. Det eneste jeg har så langt er kabinettet - som jeg vil ha pga mange "brønner" og tøft design. https://prisguiden.no/product.php?productId=81085 Så skal jeg kjøpe det nye skjermkortet fra Nvidia som dessverre ikke har kommet ennå. Med hovedkort (alt skal overklokkes tongue.gif ), prosessor, ram, harddisk, dvd rom, strømforskyning osv trenger jeg hjelp. Jeg har ikke peiling på hva som er bra eller hva som trengs. Hva syns dere om kabinettet? inv_biggrin.gif Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=3217 Se på denne PC-en. For all del ikke gå for det kabinettet. Du kommer til å være lei av det etter 2 uker. Det dårlig kvalitet og dårlige løsninger. Siden du har et slik enormt budsjett så gå for et kabinett fra Lian Li. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke gå for et lian li kabb. Er tynn aliminium som du lett får vibrasjonstøy fra. Da ville jeg heller valgt Antec P182 eller Antec ninehounded. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke gå for et lian li kabb. Er tynn aliminium som du lett får vibrasjonstøy fra. Da ville jeg heller valgt Antec P182 eller Antec ninehounded. Du får ikke plass for monster skjermkort i Antec P182. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarte å få 4 gig ram til å koste 9000 kroner :S Endret 8. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke gå for et lian li kabb. Er tynn aliminium som du lett får vibrasjonstøy fra. Da ville jeg heller valgt Antec P182 eller Antec ninehounded. Du får ikke plass for monster skjermkort i Antec P182. Joda, det går greit vis man tar vekk harddisk holderen oppe. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Ikke gå for et lian li kabb. Er tynn aliminium som du lett får vibrasjonstøy fra. Da ville jeg heller valgt Antec P182 eller Antec ninehounded. Jeg skal skru skruene godt fast og legge PC-en på et mykt underlag Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Tror dere jeg kunne fått "millionæren" skrudd sammen, pakket og sendt til molde for under 60k ? Heller; under 2k i måneden? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ikke gå for et lian li kabb. Er tynn aliminium som du lett får vibrasjonstøy fra. Da ville jeg heller valgt Antec P182 eller Antec ninehounded. Du får ikke plass for monster skjermkort i Antec P182. Joda, det går greit vis man tar vekk harddisk holderen oppe. Men da har man jo ikke nok harddisk plass. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har ikke nok? Hvor mange harddiskplasser trenger man da? Er jo 4 til. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hehehe... Godt poeng. Den PC-en hadde foresten også to harddisker med 1TB hver O_o Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Den PC-en hadde 4hdder. 2x1tb 2x150gb raptor. Siden du har så enorme mengder penger vil jeg anbefale deg å kjøpe 4x1tb og 2xraptor. Det vil holde i et par år. Tok meg selv 2uker å fylle opp 2tb. Endret 8. november 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Tror ikke jeg trenger så mye. Min bærbare har 100 GIG og min eksterne har 200 GIG. Den eksterne har 6 GIG ledig og min bærbare har 20. Så jeg trenger ikke stort mer enn en terrabyte uansett =/ Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 >> Er denne alienware PC-en rå? Rå idag, midt på treet til neste år. Utdatert og håpløs gammeldags året etter der igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå