Gå til innhold

Er denne alienware PC-en rå?

Anbefalte innlegg

Her er PC-en jeg skal kjøpe.

[1] Area-51® ALX

Alienware P2 Chassis: Alienware® P2 ALX Chassis with AlienIce™ 3.0 Video Cooling - Space Black

Chassis Customization : Alienware® Standard System Lighting - Terra Green

High-Performance Liquid Cooling: Alienware® ALX High-Performance Liquid Cooling

Graphics Processor: Dual 768MB NVIDIA® GeForce™ 8800 Ultra - SLI Enabled

Video Optimizer: AlienAdrenaline v1.0: Video Performance Optimizer - More Info

Processor: Intel® Core™ 2 Extreme QX6850 3.0GHz 8MB Cache 1333MHz FSB - Overclocked to 3.33GHz!

Includes Liquid Cooling!

Memory: 4GB Low Latency DDR2 Performance SDRAM at 800MHz - 4 x 1024MB

Motherboard: Alienware® Approved NVIDIA nForce 680i SLI Motherboard

Operating System (Office software not included): Genuine Windows Vista™ Ultimate

Desktop Tuners and Remotes: Without Media Center Remote Control

System Drive: Extreme Performance (RAID 0) - 320GB (2 x 160GB) SATA 1.5Gb/s 10,000RPM 2 x 16MB Cache

Optical Drives : Dual Drive Configuration - Drive 1: 20X Dual-Layer DVD±RW w/ LightScribe

Drive 2: 6X Dual-Layer Blu-ray Disc Reader

Enthusiast Essentials: Killer K1 Gaming Network Interface Card - Smoother Online Gaming! - More Info

Sound Card: High-Definition 7.1 Performance Audio

Power Supply: Alienware® 1000 Watt Multi-GPU Approved Power Supply

Monitor: No Monitor

Keyboard: Saitek II Backlit Keyboard

Mouse : Razer Copperhead™ High Precision Gaming Mouse - Chaos Green Edition

Exclusive ALX Extras: Alienware® Mesh Cap

Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Mousepad

Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Desktop Binder

Exclusive ALX Extras: Owner Identification Card

Exclusive ALX Extras: Internal Wire Management

Exclusive ALX Extras: Exclusive Alienware® ALX Items

Warranty: 1-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service

AlienRespawn: AlienRespawn v2.0 Recovery DVD – Windows Vista Edition

Håper å kunne spille alle nyeste spill på full oppløsning (1650x1050) og max grafikk helt smooth og uten flakring. Håper denne PC-en er bra nok til å kunne gjøre det en del år forrover.

Den koster 31.500,-

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt redd for å bygge selv. Jeg er overbevist om at jeg kommer til å ødelegge noen av komponentene med statisk strøm :p

Kødder du? Er det ingen PC som kan spille crysis på fult? Jeg mener Very high på alle instillinger og 1650x1050 oppløsning... PC-en jeg har på er en bærbar og kjører på 1.8ghz centrino dual core og ati mobility radeon X1600 512MB, og 2 gig ram. Den klarer crysis demoen med alle instillinger på medium (physics på high) og 1024x768 oppløsning med 30 fps.

Da regner jeg med at den råeste spillPC'n på markede klarer spillet hakkefritt på super-grafikk. PC-en min er nesten 2 år gammel nå og en laptop.

Jeg vet ikke hvordan jeg kjøper del&del til en PC =P Jeg vet ikke engang alt som trengs. Hvis noen av dere kan plukke sammen den sykeste spillPC'n dere klarer, så kan jeg velge kabinett =D

Så kan dere sende listen via komplett. Penger er ikke noe hinder. Jeg bor hos foreldre (15 år) , jeg får fast lønn, jeg har ikke noe å bruke pengene på så å betale med kreditt går kjempebra.

Takker på forhånd

Lenke til kommentar

Nei. i dag er det ingen skjermkort som drar crysis med aboslutt alt på max.

Et singel GTX ligger på ca 20fps med alt på max. Ultra ligger på rundt 25-30fps. Du vil ikke tjene mer enn 10fps ved SLI i crysis. Pga RAMen ved SLI vil ikke bli det dobbelte slik mange tror. Derfor vil RAMen på kortene bli flaskehals.

Lenke til kommentar

Vell, på min egen PC drog jeg Crysis med alt på high (high er max på demoen =/ ) og 1280x800 oppløsning med omtrent 3fps. Og "high" ser så sinnssykt bra ut at det er mer enn nok for meg. Kansje jeg skrur physics opp på very high.

Men får jeg bedre ytelse med ett GeForce 8800 Ultra kort enn med ett GeForce 8800 GTX ?

Lenke til kommentar

Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet?

Og hvordan kan jeg passe temp? :S

Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra)

Endret av dahwan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...