dahwan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Her er PC-en jeg skal kjøpe. [1] Area-51® ALX Alienware P2 Chassis: Alienware® P2 ALX Chassis with AlienIce™ 3.0 Video Cooling - Space Black Chassis Customization : Alienware® Standard System Lighting - Terra Green High-Performance Liquid Cooling: Alienware® ALX High-Performance Liquid Cooling Graphics Processor: Dual 768MB NVIDIA® GeForce™ 8800 Ultra - SLI Enabled Video Optimizer: AlienAdrenaline v1.0: Video Performance Optimizer - More Info Processor: Intel® Core™ 2 Extreme QX6850 3.0GHz 8MB Cache 1333MHz FSB - Overclocked to 3.33GHz! Includes Liquid Cooling! Memory: 4GB Low Latency DDR2 Performance SDRAM at 800MHz - 4 x 1024MB Motherboard: Alienware® Approved NVIDIA nForce 680i SLI Motherboard Operating System (Office software not included): Genuine Windows Vista™ Ultimate Desktop Tuners and Remotes: Without Media Center Remote Control System Drive: Extreme Performance (RAID 0) - 320GB (2 x 160GB) SATA 1.5Gb/s 10,000RPM 2 x 16MB Cache Optical Drives : Dual Drive Configuration - Drive 1: 20X Dual-Layer DVD±RW w/ LightScribe Drive 2: 6X Dual-Layer Blu-ray Disc Reader Enthusiast Essentials: Killer K1 Gaming Network Interface Card - Smoother Online Gaming! - More Info Sound Card: High-Definition 7.1 Performance Audio Power Supply: Alienware® 1000 Watt Multi-GPU Approved Power Supply Monitor: No Monitor Keyboard: Saitek II Backlit Keyboard Mouse : Razer Copperhead™ High Precision Gaming Mouse - Chaos Green Edition Exclusive ALX Extras: Alienware® Mesh Cap Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Mousepad Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Desktop Binder Exclusive ALX Extras: Owner Identification Card Exclusive ALX Extras: Internal Wire Management Exclusive ALX Extras: Exclusive Alienware® ALX Items Warranty: 1-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service AlienRespawn: AlienRespawn v2.0 Recovery DVD – Windows Vista Edition Avatar: Alienhead 3D Håper å kunne spille alle nyeste spill på full oppløsning (1650x1050) og max grafikk helt smooth og uten flakring. Håper denne PC-en er bra nok til å kunne gjøre det en del år forrover. Den koster 31.500,- Hva syns dere? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så ganske heftig ut. Men husk at totalpris på PC-en blir på 40k totalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bygg selv og spar 10k. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ville ventet på det nye 790FX chipsettet fra nVidia... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Maskinen der kjører ikke de nye spillene med alt på max en gang. Ingen PC-er på markede i dag klarer blantannet crysis med alt på max. Da tenker jeg over 60fps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kraftig PC det der, men den er alt for overpriset, bygg heller selv og du sparer rundt 10k... Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg er litt redd for å bygge selv. Jeg er overbevist om at jeg kommer til å ødelegge noen av komponentene med statisk strøm Kødder du? Er det ingen PC som kan spille crysis på fult? Jeg mener Very high på alle instillinger og 1650x1050 oppløsning... PC-en jeg har på er en bærbar og kjører på 1.8ghz centrino dual core og ati mobility radeon X1600 512MB, og 2 gig ram. Den klarer crysis demoen med alle instillinger på medium (physics på high) og 1024x768 oppløsning med 30 fps. Da regner jeg med at den råeste spillPC'n på markede klarer spillet hakkefritt på super-grafikk. PC-en min er nesten 2 år gammel nå og en laptop. Jeg vet ikke hvordan jeg kjøper del&del til en PC =P Jeg vet ikke engang alt som trengs. Hvis noen av dere kan plukke sammen den sykeste spillPC'n dere klarer, så kan jeg velge kabinett =D Så kan dere sende listen via komplett. Penger er ikke noe hinder. Jeg bor hos foreldre (15 år) , jeg får fast lønn, jeg har ikke noe å bruke pengene på så å betale med kreditt går kjempebra. Takker på forhånd Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei. i dag er det ingen skjermkort som drar crysis med aboslutt alt på max. Et singel GTX ligger på ca 20fps med alt på max. Ultra ligger på rundt 25-30fps. Du vil ikke tjene mer enn 10fps ved SLI i crysis. Pga RAMen ved SLI vil ikke bli det dobbelte slik mange tror. Derfor vil RAMen på kortene bli flaskehals. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis du er redd for å bygge selv kan du be nettbutikken gjøre det for deg, de gjør det og sjekker om alt er iorden for en liten sum. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Vell, på min egen PC drog jeg Crysis med alt på high (high er max på demoen =/ ) og 1280x800 oppløsning med omtrent 3fps. Og "high" ser så sinnssykt bra ut at det er mer enn nok for meg. Kansje jeg skrur physics opp på very high. Men får jeg bedre ytelse med ett GeForce 8800 Ultra kort enn med ett GeForce 8800 GTX ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det får du. Men er like greit og heller spare litt penger og gå for et GTX for å klokke det til Ultra hastigheter. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Kan ikke overklokking ødelegge kortet? Og jeg kan ikke å overklokke. Og kan jeg ikke like greit overklokke Ultra kortet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Overklokking kan ødelegge kortet ja, men sjansen er ikke stor så lenge du passer på temp. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Men som sagt, ville jeg ikke fått endra bedre ytelse igjen om jeg overklokket 8800 Ultra kortet? Og hvordan kan jeg passe temp? :S Finnes det foresten sterkere skjermkort enn dette? (GeForce 8800 Ultra) Endret 8. november 2007 av dahwan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Med mindre jeg roter veldig så er Ultra bare et overklokket GTX, så i teorien så skal du kunne klokke like langt med et GTX. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hva er poenget med ultra, da..? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 For de som vil ha best ytelse uten at de vil klokke. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Men det er jo klokket Uansett går jeg nok for GTX Men som jeg lurte på; finnes det noen sterkere skjermkort en disse? (GeForce 8800 ) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tingen er at med ultra så slipper du å klokke selv og da mister du ikke garantien. Vis du klokket et GTX så ryker garantien. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det er vell verdt risken med tanke på prisen =/ // Men som jeg lurte på; finnes det noen sterkere skjermkort en disse? (GeForce 8800 ) // Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå