macciato Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg lurer på om jeg som 17-åring kan forlove meg med kjæresten min, det er jo ikke det samme som ekteskap som jeg vet man må være 18 for å inngå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du kan forlove deg, men ikke gifte deg før du er 18. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Forlove deg i så ung alder? Lenge har dere vært sammen a? Lenke til kommentar
macciato Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Forlove deg i så ung alder?Lenge har dere vært sammen a? 5 måneder,men det er vel strengt tatt opp til alle og enhver det. Han er 20. og jeg er klar for det hvis det skulle skje. Bor sammen med han (jeg flyttet hjemmefra for å dra tilbake til hjembyen, og jeg møtte han), jobber og går på skole og vi klarer oss bra økonomisk. pluss at forholdet er utrolig bra, stabilt og rmantisk.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vel, jeg ville ikke satset på det så tidlig, men det er ingenting som hindrer dere sånn teknisk sett. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ja du kan det. Ut av nsgjerrighet, om det var ulovlig hvordan i all verden mener du at de skulle holdt orden på forlovelser blandt folk under 18? Endret 8. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sånn rent bortsett fra at du føyer deg inn i rekken av alle de andre fjortisene som "forlover seg" etter å ha vært kjærester i et par måneder, go for it. Det er ikke meningen å høres ut som en misantropisk grinebiter, men forholdet kommer sannsynlig ikke til å vare. Forhold i den alderen gjør stort sett ikke det. Selvfølgelig er det koseligmoselig å gi hverandre en ring, men jeg tror ikke akkurat at 5 måneder er nok til å kjenne en person nok til at du vet at du vil leve med ham/henne til døden skiller dere ad. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 5 måneder? Jaja, du bestemmer Er jo helt greit å forlove seg i så ung alder, men ekteskap burde dere la vente på. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 synes det er relativt teit å forlove seg hvis man ikke har tenkt å gifte seg innen 1 år. -"Nei vi skal ikke gifte oss, vi er bare forlovet"- Men by all means, er bare å kjøre på. lykke til Men du er kanskje litt ung ja Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Man forlover seg når man skal gifte seg. Det er vel innen 1 år, hvis man skal følge det gammeldagse? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dummeste jeg hører er ringforlovelser. betyr ikke en dritt. Eneste som teller med en forlovelse er at dere har planlagt en dato får å gifte dere, f.eks neste år den 20.5. eller noe slikt, forlovelse er slik at du er forlovet mens dere planlegger bryllupet. ringforlovelser er tåplig, for det betyr j så jævlig mye, så vis du planlegger å fri til dama så er det helt topp og dere planlegger å gifte dere neste år, da kan du gifte deg når du er 18år, og lykke til Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Min mor og far har vært ringforlovet i 25 år. Funker helt greit for dem. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Syns ringforlovelser er helt greit jeg. Det betyr bare at dere er mere enn kjærester. Et steg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå