John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hmm... Liker ikke den veien dette bærer... MrA|: Ha ha ha ha ha ha! Den var god. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hey. Skal ikke jeg bli kåra for noe da Ok dah...den beste moderatoren som stenger poster når man spør Bifil (vente seg et raserianfall nå): Nei, han heter Carl-Eric, men vi kaller han for "Calle". Brenn!!!#"#&Q#¤"!"%!"%!"%!%"!"% Hm...Nesten så han duden kunne ha kommet fra BØ i vesterålen Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jimmi Pop, om du har så veldig mye imot meg så kunne det jo kanskje vært en liten ide å sende meg en PM om hva du ikke liker at jeg gjør? litt vanskelig å fikse noe når jeg ikke vet hva som er galt... Lenke til kommentar
sete Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Spammekongen: Jannis-15Mest seriøs: BBC Mest uintiligent: Jannis-15 Mest peiling: BBC Størst lamer: Jannis-15 ... Jannis-15 kan vel kåres som den med flest meldinger på kortest tid da, stakkar som har postet og postet må jo få noe igjen for det. Husker dine første meldinger i fjor sommer, og plutselig så har du over 2000 stk :wink: Stå på! Men jeg lurer på hvor mange prosent av det du skriver er seriøst eller nyttig? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 ingen som vil gi meg premie jehu...nytt rundt tall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ingen som vil gi meg premie jehu...nytt rundt tall Yup eg mener eg fortjener en premie og! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ingen som vil gi meg premie jehu...nytt rundt tall Yup eg mener eg fortjener en premie og! Beste stril? HEHE Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Stril for f*en??? Du kaller ikke en bergenser for stril mo#!"¤#"( Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 mente han deg eller meg? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Stril for f*en??? Du kaller ikke en bergenser for stril mo#!"¤#"( Just checking LOOOOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå