Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Her er det bare å sende inn forslag: Spammekongen: Mest seriøs: Mest uintiligent: Mest peiling: Størst lamer: Største Showskaperen: osv. Legg inn flere ting man kan bli kåret til ! Mvh,Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Idiot: B|REal Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Idiot: B|REal endelig noe som var sant ut av tastaturet til b|real Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Høres som dere er redde for å vote noen andre enn dere selv? mvh,Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 endelig noe som var sant ut av tastaturet til b|real Jeg er såret Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Årets Mest Seriøse: Simen1 Mvh,Stian Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 dårligste humor: Fake:) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Spammekongen: Jannis-15 Mest seriøs: BBC Mest uintiligent: Jannis-15 Mest peiling: BBC Størst lamer: Jannis-15 ... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2003 Spammekongen: Jannis-15Mest seriøs: BBC Mest uintiligent: Jannis-15 Mest peiling: BBC Størst lamer: Jannis-15 ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Eg må si at eg må være den som har spammet mest i det siste. Husker faktisk at jannis-15 hadde 1000 flere meldinger enn meg bare for en måned siden eller no og nå har eg overgått han. Men det har nesten kun vært kvalitets spam. Lenke til kommentar
AveMORphine Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Værste kallenavnet: WIXE Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Mest seriøs: BBC Mest peiling: BBC ... LOL! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 Idiot: B|REal Slår du hvis jeg gir en stemme på det forslaget? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 3. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2003 jeg stemmer på den ja Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med meg da??? :smile: Årets kvinnelige nykommer??? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Spammekongen: MrA| Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Spammekongen: Kaskaso Mest seriøs: Kaskaso Mest uintiligent: Kaskaso Mest peiling: Kaskaso Størst lamer: Kaskaso Største Showskaperen: Kaskaso The only truth and only butt the truth. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med meg da??? :smile: Årets kvinnelige nykommer??? Den vinner du desverre. PeNtA har virkelig vært her mye og været med på de kule/teite trådene. Heia PeNtA! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 øy! jeg poster ikke bare i de teite/kule trådene!! men jeg poster kasnkje mer i søppel og annet enn noen andre steder jeg burde bli årets søppeljente! yey! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2003 Hav med kuleste nick/handle? Gode forslag her kan feks. være: "Sint Brus" eller "Bananus" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå