sureface Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei Eg har to stykk Geforce 6600GT og skal sammkjøre desse.. Men får det ikkje til og fungere, har installert driver og SLi driver men det funker forsatt ikkje, er det noko spesielt så må gjørest her ? Eventuellt er det nokon her som har ein guide på korleis du skal installere programvaren til dual skjermkort? Takk Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilket hovedkort har du? Har du eventuellt vært i BIOS og skrudd på SLI modus eller lignende på? Du finner hjelp om dette på din brukermanual. Men hvis jeg skal hjelpe deg trenger jeg å vite hvliket hovedkort du har. Lenke til kommentar
sureface Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) MSI K8N SLI Platinum Har ikkje gjort noe i BIOS, nei. Endret 8. november 2007 av sureface Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Oppdater Biosen på det hovedkortet. Har hørt det var noe krøll når man kjører SLi på gammel bios. Lenke til kommentar
sureface Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Skal teste det.. Dette skjedde etter formasjon ? Før formasjonen funket det fint .. Så eg trur ikkje det er BIOSEN det er noko gale med. Men seff, eg skal teste og oppdatere den .. Noen andre forslag? Evt manual på korleis eg installerer SLI punktvis? Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har du manual så står det der. Men hvis det funket før formateringa så skal ikke biosen ha noe med det å gjøre med mindre du har tukla med instillinger der inne. Sjekk at alle skjermkort drivere er installert og har SLI broa er tilkoblet korrekt. Du kan eventuellt prøve en eldre driver. Deretter hvis det fungerer oppdatere til nyeste. Lenke til kommentar
sureface Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Skal teste det når eg kommer heim no! Trenger bios update uansett såh.. Skal se om dette fungerer, visst ikkje veit eg kor eg finner deg Takk for hjelpa så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå