Der Kommissar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Velvel, back to topic Syntes denne sekvensen var utrolig kul, men måtte edite fargene litt. Bare synd at det blir lagret i et fælt kompressert jpg-format: Lenke til kommentar
Slu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Aah, tøff sekvens. Elsker måten de har gjort oss om til en "ekte" såret soldat som kravler seg sakte opp fra helikopteret. Nydelig. <3 Endret 10. november 2007 av Slu Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja, syntes det var ganske så stemningsgivende. Endret 10. november 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Slu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Stemningsfulle skyer og omgivelser. Utviklerne har virkelig gjort jobben sin her. Det eneste som mangler er vel en lengre Singleplayer campaign. Ble jo fengende. Var nesten før en dråpe drapp da russerne sakte kom og ga Gaz nakkeskuddet... :'( Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Stemningsfulle skyer og omgivelser. Utviklerne har virkelig gjort jobben sin her. Det eneste som mangler er vel en lengre Singleplayer campaign. Ble jo fengende. Var nesten *** ** ***** ***** ** ******** ***** *** ** ** *** ************... :'( Takk for info... noe mer du vil røpe for oss som ikke har lyst til å spille gjennom singelplayer in one go? Bruk spoiler er dere greie dersom dere vil røpe noe av historien... Endret 10. november 2007 av Griffin Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Stemningsfulle skyer og omgivelser. Utviklerne har virkelig gjort jobben sin her. Det eneste som mangler er vel en lengre Singleplayer campaign. Ble jo fengende. Var nesten før en dråpe drapp da russerne sakte kom og ga Gaz nakkeskuddet... :'( Tusen takk for den fine bruken av spoileradvarsel Endret 10. november 2007 av Villanden Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Syns CoD4 var et moro spill eg, selv om MP delen etter min meining var noke tam. Får vel bli ferdig med SP delen i dag. Endret 10. november 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som veit ossen jeg får joina servere på multiplayer får bare eror conection server time out Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Singleplayer er sykt bra, men jeg gadd ikke instalere Punkbuster nå jeg instalerte spillet, så når jeg skal multiplayer så får jeg feilmelding. Hvordan får jeg instalert punkbuster ute å uninstallere og instalere på nytt? Lenke til kommentar
Slu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sorry for at jeg røpet informasjon, folkens. Så ikke posten om det. :/ Uansett, Karlson - prøv å nedlaste Punkbuster fra websiden deres? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Førsteinntrykket av dette spillet er meget bra. Det aller beste er at de endelig har kvittet seg med det totalt utslitte og kjedelige WW2 temaet som vi har sett så altfor mye av. Ble lei av hele COD serien etter COD2 og jeg gadd ikke engang å spille COD3, men COD4 var virkelig et friskt pust! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sorry for at jeg røpet informasjon, folkens. Så ikke posten om det. :/ Uansett, Karlson - prøv å nedlaste Punkbuster fra websiden deres? Så vær så snill å rediger posten din og legg det i en spoiler. Hadde vært fint om dere som har sitert posten hans også kunne gjort det. Er ikke morsomt å få vite sånt. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Greit nok spill, levde meg lite inn i singleplayer-delen, det krever liksom ikke så mye av deg å drepe folk her, blir litt lite intelligent. Sånn som på Crysis når du kan bare ligge og skyte på fienden, et skudd i sekundet og eneste fienden gjør er å snu seg fra side til side uten å skjønne noe. Lite utfordring. Men Crysis har ihvertfall litt mindre shooting gallery følelse enn CoD 4-singleplayer, minner meg egentlig om spill som Cabal. Hvor man bare har et sikte å føre rundt. Endret 10. november 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 :'( spillet ser veldig bra ut.. skyter litt på de blinkene i training eller noe sånt.. så skal jeg stille ifra 800x600 til 1600x1050 (hvem greier å sitte med 800x600 på en 1600x1050 skjerm?!?) så får jeg crash to deskop >.< beautiful. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg syntes hvertfall det er fantastisk underholdende! Fra en dust til en annen: kjøp! EDIT: MEN: jeg kommer ikke inn på noen multiplayer-games? Andre som sliter? Får "connection timed out" på alle jeg har prøvd. Skal teste litt fram og tilbake. Endret 10. november 2007 av Binko Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Årh, funker ikke å laste ned PunkBuster fra hjemmesidn dems... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lastet det ned? instalerte det ikke under instalasjon av spillet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 se om det ligger noe punkbuster innstallasjonsfiler på CD-en. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Flere som har lagt merke til at dette spillet koster $70 på Steam når du kjøper fra Norge, men kun $50 dersom du kjøper fra USA, England og flere andre steder? Nå foretrekker jeg riktignok å kjøpe nedlastninger fremfor å kjøpe fysiske spill, men jeg synes likevel at det skal være billigere å kjøpe nedlastningen. Pr idag er det billigere å kjøpe det på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg syntes hvertfall det er fantastisk underholdende! Fra en dust til en annen: kjøp! EDIT: MEN: jeg kommer ikke inn på noen multiplayer-games? Andre som sliter? Får "connection timed out" på alle jeg har prøvd. Skal teste litt fram og tilbake. Sjekk om du har åpnet de riktige portene på routeren Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 MrLG... kan bare le av mye av det du har skrevet jeg. Syntes jeg ser selvmotsigelser hele veien i argumentene dine. Det med at du for eksempel mente av Call of Duty ikke kom til å bli noe historisk spill i forhold til Crysis. Fakta er - det har lenge vært større en Crysis og er det vell egentlig fortsatt også... Call of Duty er allerede historisk. Men men.. som resten sier her, så har også jeg allerede bestilt meg Crysis. Så skal ikke si noe i mot at jeg gleder meg til det blir gitt ut. Skjønner bare ikke hva som er meningen med å komme hit å slenge så mye dritt om ett spill for så å sammenlikne det med ett spill som tydeligvis skal være så sinnsykt mye bedre. Spillet har ikke engang kommet ut, mann. Du har sterke egne meningen, men christ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå