Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er helt enig med Der Kommissar. Dritfett. :)

Men istedenfor å bytte til moderne tider, kunne CoD gått over til WW1... En veldig interessant krig. Altfor, altfor lite spill som handler om WW1 - ingen, faktisk. :/

WW1 var verdens blodigste krig, der over 10 millioner soldater måtte bøte med livet. WW2 var også utrolig omfattende, men føler på en måte at WW1 var større... Lag et spill som omhandler WW1 - og da skal vi se saker, da. ;)

Forestill dere at man drar seg fram fra skyttergraven, løper og hopper i ingenmannsland mens tusenvis av andre medsoldater løper i stor fart og blir meiet ned av tyskere.

 

Det er lov å drømme... :)

 

WW1 ville blitt teit. 5000 mann stormer en skyttergrav, alle dør. ingen urban krigføring, kjedelige våpen. Og WW1 var på ingen måte større enn WW2.

Gass, metraliøse (husker ikke hvordan det skrives) og artilleri, nei da kunne vi heller sett til andre sino- japanske krigen mellom kina og japan, den var

grusom den.

Endret av Derfern
Lenke til kommentar

Har spilt Call of Duty 4 i ca 2 timer online og jeg har det morro! Ufattelig gøy å få en "6 kill streak" og tilkalle helikopter og luftangrep, ser bare at poengene stiger :) Dog savner jeg litt bedre grafikk i flerspilleren (bl.a. mer gress og busker) og det blir av og til litt for dumt at du kan skyte gjennom alt.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Hmm, det var rart. Kjører med 3, 5 GB RAM og har INGEN hentydninger til lagg eller hacking... Veldig rart... Prøv å oppdatere alle drivere ved å:

gå på Enhetsbehandling og så for å sjekke om alt er oppdatert og at det ikke er noen feil.

 

Ja, men det lagger ikke på singleplayer delen, så kan jo nesten i være driverne

 

Nå vet jeg problemet, ingen av serverne jeg prøver joine ligger på under 400 i ping

 

vAR IKKE PINGEN LIKEVEL:( :( :(

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Hmm, det var rart. Kjører med 3, 5 GB RAM og har INGEN hentydninger til lagg eller hacking... Veldig rart... Prøv å oppdatere alle drivere ved å:

gå på Enhetsbehandling og så for å sjekke om alt er oppdatert og at det ikke er noen feil.

 

Ja, men det lagger ikke på singleplayer delen, så kan jo nesten i være driverne

 

Nå vet jeg problemet, ingen av serverne jeg prøver joine ligger på under 400 i ping

 

vAR IKKE PINGEN LIKEVEL:( :(:(

Prøv TV2/Battle.no sine servere. De pleier å ha veldig god ping.

Lenke til kommentar
Ja, på de to laveste vanskelighetsgradene. Jeg fullførte den over på rundt syv og en halv time. COD er ikke ett SP spill, eller.. Det er jo det, men det er ikke derfor folk kjøper det. Og det tror jeg utviklerne er klar over.

 

Ein liten kommentar til dette. Tall fra Epic viste at halvparten av dei som kjøpte Unreal Tournament 2004 aldri spelte det online. Kva fortel det om singleplayer vs. multiplayer, når halvparten aldri spelte eit purt multiplayer spel i multiplayer? (Epic tok dette inn over seg og har lagt ein skikkeleg single player kampanje til Unreal Tournament 3).

Lenke til kommentar
Når du har runna spillet, og etter all teksten på slutten er det et"hemmelig" mission som er temmelig fett.

 

Det var tøft. Mer SAS stil over det enn resten av spilet. Bortsett fra flashback missionet.

 

Til og med når jeg hadde lag spike hvert 10 sekund var dette spillet intenst og utrolig kult. Beste våpenet i spillet: P90. Fy faen for en følelse det var da jeg fant den og begynte å skyte. Lyden var utrolig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...