TheScorp Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det gjør du ved at du trykker på "New Favourite" inne på favourites lista, joiner derfra. Aha! Takker Hva med Friends system? Finnes det også uten at jeg har lagt merke til det? Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har ikke sett etter man kan skjekke klokken 5 når jeg kommer hjemm... om ikke noen andre har posta (som de antagelig vis har) men en friends funkjon hadde vert greit. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen andre som har problemer med høy ping? Hadde dette problemet i America's Army også før i tiden. Ligger aldri under 75 i ping, selv på TV2-servere (når jeg spiller BF2 på TV2-servere har jeg rundt 30 i ping). Irriterer meg grønn! Lenke til kommentar
Rydjord Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som har funnet ut hvordan man stiller våpene på enkeltskudd i stedenfor full auto? finner det ikke i controlls... Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har også høy ping på rundt 70 men på LAN har jeg 15-20 men det er lan da Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ekstremt trist med dette spillet er granat-spammingen. Akuratt som i CoD2 så er det 3 granater per mann, så 8/10 ganger man dør er det pga. granater. Både dårlig gameplaymessig og urealistisk. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som vet når på dagen steam releasen er? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det ikke 1 granat per man, 1 frag 1 special vel og merk, +2 om du bruker perk? Realistisk kan gå og dra seg spør du meg, gameplay bør stå i fokus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Redd eksamen! Lån vekk ditt COD4 idag ! =) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det ikke 1 granat per man, 1 frag 1 special vel og merk, +2 om du bruker perk? Realistisk kan gå og dra seg spør du meg, gameplay bør stå i fokus. Ja for det er jo så forjævlig morsomt når alle har 1-2-3 granater hver? Er jo gameplay som lider når alle spammer granater. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ekstremt trist med dette spillet er granat-spammingen. Akuratt som i CoD2 så er det 3 granater per mann, så 8/10 ganger man dør er det pga. granater. Både dårlig gameplaymessig og urealistisk. Har sett at det er en perk som gir deg 3 frag grenades. Hvis du attpåtil legger til en special nade og 2 nublauncher nades så er det mulig med 6 granater totalt? Enig i at det kan bli litt i meste laget. Har rukket å bli drept mange ganger nærmest i spawn og man blir litt pissed når killcamen viser at det er en kar som bare sender noen granater i blinde over noen hustak. Synes kanskje mapsene er litt små. Savner noe ala Brecourt fra CoD2 og det kartet med snøen som jeg ikke huskter hva heter men det var litt sånn snipe/skarpskytter map. Litt vel mye SIBO her med mye "twitch" skyting og litt hopping og dukking og kniving etc. Leste at man kan "gå elite" slik at våpen blir farligere men vet ikke enda hvordan man gjør det. Ser for meg at "elite" og search and destroy gamemodes er det eneste jeg kommer til å spille. Som tilfellet også var med CoD2. Dette med connection til servere må også fikses asap. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er det ikke 1 granat per man, 1 frag 1 special vel og merk, +2 om du bruker perk? Realistisk kan gå og dra seg spør du meg, gameplay bør stå i fokus. Ja for det er jo så forjævlig morsomt når alle har 1-2-3 granater hver? Er jo gameplay som lider når alle spammer granater. Spiller selv på 360 og har ikke merket dette problemet så alt for mye der. Mye verre på veteran i singelplayer, prøv det og du vil få en helt ny definisjon av granat spam. Forsåvidt tar vel granade launcher opp perk slot 1, som også er der Frag X3 ligger, så da kan man vel ikke ha begge på samtidig? Mulig jeg har misforstått. Syns frags går av ganske tregt, skulle likt å se antallet kuttet ned, og timeren kuttet ned. Hører lett klirringen de lager og med mindre jeg er uhelig og løper på en idet den går av er det sjeldent jeg lider noe nevneverdig. Møtt noen granadelauncher freaks, bruker å kaste meg i bakken med en gang jeg møter de. Er vel nubb våpenet i CoD4 =/ Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som har kjøpt cod4 via steam og fått det aktivert? Sto at det skulle bli released i dag, men ikke skjedd noe enda. Plagsomt å måtte vente. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nettopp spilt gjennom SP, og sitter her og tenker: "HVORFOR ER DET IKKE MER?!" Jeg storkoste meg gjennom hele SP delen, for en fryd! Nå har ikke jeg spilt noen av de tidligere CoD spillene, så skal ikke sammenligne med de. Kontrollene er etter min mening perfekt. Finner ingenting å klage på. Det gjelder også siktingen. Det er slik det skal være, og det er DEILIG å få inn en skikkelig headshot! Grafikken er nydelig, heller ingenting å kommentere. Med 8800 GTS og det meste på high (tror jeg) kjørte det smertefritt. AIen derimot er det litt slit med. De på laget mitt sto ofte midt i skuddlinja og tok hele kruttsalva fra fienden (de viktige personene i spillet på laget ditt kan ikke dø). Fiendesoldatene er hva du forventer av hjernedøde russersoldater som har vært litt for lenge i Sibir. De klarer ikke å sammarbeide, og er mindre treffsikre med rocket launcher o.l. Sikkert pga. at jeg spilte på Regular (nest enkleste). Oppdragene var en fryd. Fra å beskytte seg fra horder av fiendesoldater, styre bombene og andre geværer på fly til å være en sniper tilbake i Chernobyl er fantastisk. Vakker variasjon og godt gjennomført. Vel, ville selv gitt SP delen en VELDIG sterk 5er/svak 6er. Anbefaler alle å kjøpe dersom du finner krigs eller skytespill interessant! Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som har kjøpt cod4 via steam og fått det aktivert?Sto at det skulle bli released i dag, men ikke skjedd noe enda. Plagsomt å måtte vente. Venter jeg og... Det er vel den 12. over hele verden nå vil jeg tro. USA tid så burde vi fått aktivert spillet klokken 09:00 i dag morges... Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Siste melding jeg så på steam forum, var at folk regnet med at spillet kom sånn 19-20 vår tid. Men nå har de sagt en time frem i tid siden 12 i dag. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Utrolig tøft spill! Lydbilde, tempo, grafikk, presentasjon er alt helt i toppen. Jeg har akkurat fullført de to første oppdragene, og gleder meg til resten. Synd SP ikke er så lang. Om alt er scriptet, om vi har sett dette før osv, jeg gir blanke. Spillet er jo rett og slett knallgøy! Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Spillet er nå aktivt i steam, for de som har kjøpt det via der. Må evt ta en restart om dere ikke får det opp. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hver gang jeg prøver å starte CoD4 i steam får jeg: "The game is unavailable, please try again at another time" noen andre som får dette? Jeg begynner å bli seriøst forbanna nå. Ikke nok med at jeg ikke får det på timen det blir release men jeg får det 3-4 dager senere, og når jeg først får det vil det ikke fungere. Endret 12. november 2007 av NothgaliC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå