andi_c Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dette spillet var drit rått!! multiplayer var kjempe kult, men når jeg skal spille singleplayer så kommer det bare "Please insert correct DVD-rom" Hva skal jeg gjøre?, jeg har jo satt inn COD4 DVD-en. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sånn, spilt gjennom Singelplayer delen .. kjempe morro! synd det var bare 800x600 Lenke til kommentar
koronag Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Om du ikke får forandret oppløsning så er det vel bare å gå til cfg`en og gjøre det selv? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal vel gå det. Skal starte på første amerikanske oppdrag nå. Forresten. Multiplayer: hvis jeg legger ned cod, (som i alt-tab) så kommer jeg inn på serveren. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Singleplayer delen var bra men veldig kort, har ikkje testa multiplayer delen endå. Endret 10. november 2007 av Elensar Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Aaaarrgghh! Jeg får ikke startet SP for svarte! Ingen som kan hjelpe meg? Har prøvd å reinstallere men det fungerte ikke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har du Vista 64 bit? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg må si at det å spille CoD4-singleplayeren føles ut som en lang god film egentlig Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg må si at det å spille CoD4-singleplayeren føles ut som en lang god film egentlig Ja, animasjonene er så utrolig bar gjennomført. Thank God for motion capture! Lo godt på dette: "Surely you can't be serious." "I am serious, and don't call me Shirley." (Noe i den duren. Noen her på forumet som har det som signatur.) Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sliter litt med lagg, spesielt når det kommer lyd (f.eks fra medsoldat) Har Q6600, 8800 GTS og Vista x64 Bruker nyeste beta driverne fra nvidia. Akkurat samme problem med whql. Kjører 1360x768 oppløsning, blir ikke bedre hvis jeg setter den ned. Noen tips? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 sykt bra spill. digger stortset alt med det, men singelplayern var litt kort som sagt. får håpe på en tilleggspakke. har ikke testa multiplayer så mye enna da men Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 spillet var noe bedre enn forventet, USMC brettene var kjedelige med SAS brettene var kule, å leke seg i Gunship var drit tøft, men syns ikke helt gameplayet passet i moderne tid, horder på horder med fiender som løper rett i skuddlinja blir litt teit. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Forresten, råder folket til å se gjennom rulleteksten. Får en fin overraskelse om dere ser gjennom (aner ikke om man får det om man ikke gidder å se den gjennom). Samt, man får jo høre på Griggs-rappen Endret 10. november 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
biach777 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har kommet til der du skal forsvare en abrams tank... Syns Sp delen er bra så langt, har ikke spilt så mye Multiplayer endå, men blir vell snart det og Syns absolutt dette er et spill dere bør kjøpe... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har sittet og lastet ned det "ulovelig" i tre dager nå, og har ikke kommet lengre enn 20%, og har nå nylig lest anmeldelser og sett filmer og har kommet fram til at jeg vil kjøpe spillet. Er det da billigst og kjøpe fra platekompaniet, eller er det noen direct download saker som er billigere? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kan kjøpe det på steam. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 da må du vente til mandag for å spille Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 for dere som sliter med og komme inn på MP servere, skriv dette i console: /cl_connectionattemts 60 Default er 10, denne kommer til og resette seg hver gang du skrur av spillet! Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg sliter som helvete på den banen der hvor du skal til missil rommet. Spiller på den vanskeligste graden, dør jo på 2-3 skudd Teamet mitt hjelper jo ikke en dritt. Endret 10. november 2007 av agskaali Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå