Slu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Two thumbs up for SWAT dude! Du har rett! Crysis er en overreagert nyhet av dimensjoner. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva slags PC speccs har du, Bruno99? 3GHz dual core, 8800gts, 2 gb ram. Det lagger ikke på singleplayer:s Lenke til kommentar
Slu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, det var rart. Kjører med 3, 5 GB RAM og har INGEN hentydninger til lagg eller hacking... Veldig rart... Prøv å oppdatere alle drivere ved å: gå på Enhetsbehandling og så for å sjekke om alt er oppdatert og at det ikke er noen feil. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Er helt enig med Der Kommissar. Dritfett. Men istedenfor å bytte til moderne tider, kunne CoD gått over til WW1... En veldig interessant krig. Altfor, altfor lite spill som handler om WW1 - ingen, faktisk. :/ WW1 var verdens blodigste krig, der over 10 millioner soldater måtte bøte med livet. WW2 var også utrolig omfattende, men føler på en måte at WW1 var større... Lag et spill som omhandler WW1 - og da skal vi se saker, da. Forestill dere at man drar seg fram fra skyttergraven, løper og hopper i ingenmannsland mens tusenvis av andre medsoldater løper i stor fart og blir meiet ned av tyskere. Det er lov å drømme... WW1 ville blitt teit. 5000 mann stormer en skyttergrav, alle dør. ingen urban krigføring, kjedelige våpen. Og WW1 var på ingen måte større enn WW2. Gass, metraliøse (husker ikke hvordan det skrives) og artilleri, nei da kunne vi heller sett til andre sino- japanske krigen mellom kina og japan, den var grusom den. Endret 9. november 2007 av Derfern Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Har spilt Call of Duty 4 i ca 2 timer online og jeg har det morro! Ufattelig gøy å få en "6 kill streak" og tilkalle helikopter og luftangrep, ser bare at poengene stiger Dog savner jeg litt bedre grafikk i flerspilleren (bl.a. mer gress og busker) og det blir av og til litt for dumt at du kan skyte gjennom alt. Endret 9. november 2007 av heanwi Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hmm, det var rart. Kjører med 3, 5 GB RAM og har INGEN hentydninger til lagg eller hacking... Veldig rart... Prøv å oppdatere alle drivere ved å:gå på Enhetsbehandling og så for å sjekke om alt er oppdatert og at det ikke er noen feil. Ja, men det lagger ikke på singleplayer delen, så kan jo nesten i være driverne Nå vet jeg problemet, ingen av serverne jeg prøver joine ligger på under 400 i ping vAR IKKE PINGEN LIKEVEL:( :( Endret 9. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Faen, glemte helt at CoD4 kom nå og har allerede kasta bort penga mine. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, det var rart. Kjører med 3, 5 GB RAM og har INGEN hentydninger til lagg eller hacking... Veldig rart... Prøv å oppdatere alle drivere ved å:gå på Enhetsbehandling og så for å sjekke om alt er oppdatert og at det ikke er noen feil. Ja, men det lagger ikke på singleplayer delen, så kan jo nesten i være driverne Nå vet jeg problemet, ingen av serverne jeg prøver joine ligger på under 400 i ping vAR IKKE PINGEN LIKEVEL:( Prøv TV2/Battle.no sine servere. De pleier å ha veldig god ping. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tviler på at crysis blir så bra som de prøver å hype det til. Men den diskusjonen blir offtopic, og bør vel tas når spillet kommer ut. Gleder meg til mandag, da steam endelig åpner spillet, blir en lang helg. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, på de to laveste vanskelighetsgradene. Jeg fullførte den over på rundt syv og en halv time. COD er ikke ett SP spill, eller.. Det er jo det, men det er ikke derfor folk kjøper det. Og det tror jeg utviklerne er klar over. Ein liten kommentar til dette. Tall fra Epic viste at halvparten av dei som kjøpte Unreal Tournament 2004 aldri spelte det online. Kva fortel det om singleplayer vs. multiplayer, når halvparten aldri spelte eit purt multiplayer spel i multiplayer? (Epic tok dette inn over seg og har lagt ein skikkeleg single player kampanje til Unreal Tournament 3). Lenke til kommentar
MrRob Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 F*** Får bare "ERROR Connection to server timed out" Hva i helsikken foregår?? Kommer meg ikke inn på noen servere.....hva skjer? Noen som opplever det samme? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når du har runna spillet, og etter all teksten på slutten er det et"hemmelig" mission som er temmelig fett. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvor lang er single playeren sånn ca? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tok den på 5-6t. Avhengig av vanskelighetsgrad. Synes spelet var for kort men men. Anbefalast! Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) COD tilbyr jo lengre holdbarhet med sin multiplayerdel som overgår Crysis sin (mener jeg) er veldig overasket over hvor bra COD4 ble, og alle burde kjøpe det, selv mrLG Endret 9. november 2007 av Derfern Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vel, er jo pga flerspilleren jeg kjøpte spillet så single player er bare en bonus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Wow. AC130 Mappet var noe av det kuleste jeg har prøvd...Må si jeg gleder meg til multiplayer! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Når du har runna spillet, og etter all teksten på slutten er det et"hemmelig" mission som er temmelig fett. Det var tøft. Mer SAS stil over det enn resten av spilet. Bortsett fra flashback missionet. Til og med når jeg hadde lag spike hvert 10 sekund var dette spillet intenst og utrolig kult. Beste våpenet i spillet: P90. Fy faen for en følelse det var da jeg fant den og begynte å skyte. Lyden var utrolig bra. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Syntes cod4 var fett, men kan ikke måle seg med crysis på noen måte syntes jeg, har bare prøvd demoen av crysis og det var ekstremt bra. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Wow. AC130 Mappet var noe av det kuleste jeg har prøvd...Må si jeg gleder meg til multiplayer! Ja, da var det kjeven på vid gap, hehe. Minner meg om en film jeg så en gang på ebaumsworld, opptak fra skjermen til en helikoptergunner ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå