Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Må si at jeg er mektig imponert over kvaliteten på CoD4! Regien og grafikken var høyere enn mine forventninger. Og dessverre pushet det mitt GF 8800 GTS til grensene i 1920x1200 oppløsning :p

 

Jeg digget virkelig den filmatiske single player kampanjen, og lurte på om det er noen andre som har prøvd multi player modusen enda? (Fikk spillet i går så har ikke prøvd den enda...) vil gjerne høre deres førsteinntrykk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også meget overrasket faktisk over hvor god singleplayer biten var i mine øyne. Hele greia med alle variasjonene var jo regelrett fantastisk. Når det kommer til MPen, kommer jeg tilbake til den senere i dag når jeg faktisk får spilt det litt der også. Var litt preoccupied med singleplayeren i går :)

 

Mange som har mye å glede seg til. Det er sikkert.

Lenke til kommentar
Må si at jeg er mektig imponert over kvaliteten på CoD4! Regien og grafikken var høyere enn mine forventninger. Og dessverre pushet det mitt GF 8800 GTS til grensene i 1920x1200 oppløsning :p

 

Jeg digget virkelig den filmatiske single player kampanjen, og lurte på om det er noen andre som har prøvd multi player modusen enda? (Fikk spillet i går så har ikke prøvd den enda...) vil gjerne høre deres førsteinntrykk!

 

Åssen CPU har du? Har samme kort som deg, bare MSI, og AMD Athlon X2 4400+

Lenke til kommentar

For min del, så er dette et av årets mest etterlengtede spill, og jeg ble voldsomt imponert!

 

Spillet har en "feeling" (beklager floskelen) som jeg ikke har opplevd i lignende FPS'er tidligere. COD4 føles som en taktsisk arkadeshooter med masse brylcreme, harry medsoldater, slemme og stygge fiender og en gjennomgående følelse av å være en helt.

 

Siktesystemet fungerer knallbra (også for de som foretrekker å sikte uten hjelp fra spillet), våpnene føles autentiske, lydene er varierte og slitsomme (slik de skal være) og grafikken er majestetisk!

 

Det eneste jeg ikke liker (hvis man sammenligner med GRAW 2 og Rainbow Six Vegas, noe jeg finner nærliggende) er at jeg ikke er "sjefen", slik som i de to nevnte eksemplene. Her beordres man rundt uten evne til å planlegge taktikker og fremgangsmåter, noe som føles som et lite savn i forhold til andre gode taktsike arkadeshootere. Jeg er selvfølgelig klar over at dette aspektet ikke ligger til grunn for COD-serien, men en liten grad av taktikkeri og finpønsking hadde vært prikken over i'en. (Synes jeg)

 

Uansett, min anbefaling er: løp og kjøp!

 

NB: Jeg spiller på Xbox 360, og aner ikke hvordan PC-versjonen funker/føles... Ville bare si hva jeg synes om spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...