Gå til innhold

Mobil til 2500 kr

ajoa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Skal kjøpe mobil som har 2500 kroner som maks pris. Er det noen gode forslag om hva jeg bør velge?

Til den prisen ville jeg foreslått en Siemens S55 om du finner den til den prisen, som du helt sikkert vil gjøre en plass.

Siemens S55 er av de beste telefoner du kan få fatt i idag.

Den er konge rett og slett og har det meste innen funksjoner, og er svært enkel og bruke!

Lenke til kommentar

Ikke kjøp siemens S55 , meget dårligt display + elendige taster . Solgte min etter kun en ukes bruk.

C 55 er også en telefon du bør holde deg unna . Har en som slår seg av hele tiden. Må ta ut batteriet for å få slått den på igjen. Begge telefonene sluker også batteriene. Min erfaring av siemens telefoner er heller dårlig.

. Kjøp heller Motorola T720 , en utmerket telefon.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp siemens S55 , meget dårligt display + elendige taster . Solgte min etter kun en ukes bruk.  

C 55 er også en telefon du bør holde deg unna . Har en som slår seg av hele tiden. Må ta ut batteriet for å få slått den på igjen. Begge telefonene sluker også batteriene. Min erfaring av siemens telefoner er  heller dårlig.

. Kjøp heller Motorola T720 , en utmerket telefon.

Displayet på S55 er meget bra dessuten syntes jeg også at batterikapasitetn er grei nok. Det eneste er vel de med kamera som mister endel grunnet blitz og lignende. C55 er også en meget bra mobil med klare og fine ringetoner.

At Siemens er dårlig er heller det jeg ville kalt et mer eller usaklig argument,..

Lenke til kommentar

Motorolat720 er ikke treg. det er ikke min, og det er veldig digge taster.

T300 har jo ikke stil da, det er faen meg den styggeste mobilern jeg har sett. T68i har faen meg dårlig skjerm. Og simens er faen meg dritt det og. Det eneste som duger er Nokia og Motorola

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...