Simenrf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hver gang jeg skal spille et eller anna, eller er inne på internett. Så logger internetten av med 5min. mellomrom! Dette er jævla irriterende! Men nå til hovedsaken, ville det hjelpe å kjøpe ny modem og sånn bredbåndsgreie? Vi har bestilt nytt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ny trådløs router/aksesspunkt vil i så godt som alle tilfeller hjelpe. Modem trenger du nok ikke nytt av. Ihvertfall ikke om det er stabilt når du kobler deg direkte på modemet Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvilken trådløs ruter har du? Har du patchet / oppdatert den? Hvor langt fra den trådløse ruteren er du? Hvilket trådløst nettverkskort har du i PC-en? Hvordan huset er lagt opp spiller selvfølgelig også en rolle. Da tenker jeg på vegger i mellom. Mur osv. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hver gang jeg skal spille et eller anna, eller er inne på internett. Så logger internetten av med 5min. mellomrom! Dette er jævla irriterende! Men nå til hovedsaken, ville det hjelpe å kjøpe ny modem og sånn bredbåndsgreie? Vi har bestilt nytt Forsøkt med annen kanal på den trådløse routeren ? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hvor kan jeg laste ned nye patcher? Har Netgear Rangemax greie Akkurat nå står det Pakker sendt: 22 439 Pakker Motatt 425 fy fader! Vi har Modemet og Routeren i en etasje over. Rommet der routeren står er taket over meg hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Fy søren! har spilt WoW i nesten 1 måned nå, jeg har bare kommet til lvl 5. Takket være det stygge nettverket! 100kr RETT I DASS! Helvete heller Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Patcher og ny firmware finner du isåfall på nettsiden til netgear. At 22.439 pakker er sendt og at 425 er mottatt betyr ikke at du har mistet 22.014 pakker. Det er bare kortet ditt som har sendt ut mer enn det har mottatt. Har du bra signalkvalitet? Edit: Ville heller hatt ustabilt nettverk enn å spilt wow Endret 8. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Jammen det var ikke det som var poenget. Egentlig var poenget at 100 kr gikk rett i dass! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Fant ingen patcher på netgears side. Er det noen andre måter å reparere det 100% på? Dette begynner å gå meg på nervene. Jeg mener det, jeg sprenger snart! Tenk dere hvor irriterende det er da! Nettet skrur seg av og på, av og på, av og på, av og på. Så plutselig ser du et kryss over det ikonet der internetten er. Og du må trykke på 'Reparer'. Får jo ikke spilt eller gjort en dritt nesten! Ville det hjulpet og kjøpe nytt Modem og Router?? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fant ingen patcher på netgears side. Er det noen andre måter å reparere det 100% på? Dette begynner å gå meg på nervene. Jeg mener det, jeg sprenger snart! Tenk dere hvor irriterende det er da! Nettet skrur seg av og på, av og på, av og på, av og på. Så plutselig ser du et kryss over det ikonet der internetten er. Og du må trykke på 'Reparer'. Får jo ikke spilt eller gjort en dritt nesten! Ville det hjulpet og kjøpe nytt Modem og Router?? Jeg spør igjen : Forsøkt med ny kanal på den trådløse routeren ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Har du prøvd andre dataer på nettverket? Har dem samme problemet? Er det samme problem uansett etasje du er i? Har du stabilt nett på andre nettverk? Har du prøvd å resatt routeren? Hvis ja på alle så er det på tide å kjøpe ny router, og det vil hjelpe Endret 8. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Folk ser ut til å glemme at det også kan være nettverksadapteren som har skylda ... Det er ikke så uvanlig som man skulle tro. Problemet må feilsøkes. Forsøk med annen nettverksadapter eller maskin+nettverksadapter og deretter med en annen router og videre et annet modem. Funker ingen av delene er det ISP som har ustabil linje, noe som også er et temmelig vanlig problem. Er det snakk om ADSL2+ får man ringe og få redusert hastigheten sin. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan skifter jeg kanal da? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor langt fra den trådløse ruteren er du? Hvilket trådløst nettverkskort har du i PC-en? Lenke til kommentar
kalg Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fy søren! har spilt WoW i nesten 1 måned nå, jeg har bare kommet til lvl 5. Takket være det stygge nettverket! 100kr RETT I DASS! Helvete heller Er dette et seriøst innlegg? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 For noen heldiggriser dere er! Perfekt nettverk alle i hop! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg