MFluffy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Hei! Jeg har et 8800GTX kort og har lyst å selge det. Jeg visste ikke hvilken emne jeg skulle putte det i eller om det finnes salgsemne på diskusjon.no i det hele tatt. Så det er bare å flytte den der den skal være hvis jeg har tatt feil. Så her er det da, det er omtrent 3 måneder gammelt og fungerer utmerket, jeg bare lyst å nedgraderer det siden jeg ikke har bruk for så mye kraft, så lurer jeg bare på hvor mye jeg kan få for det(i og med at det er brukt) og om noen her er interessert i det. Tror nok et GT kort er noe mer for meg:) Septimus Endret 8. november 2007 av Septimus Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Med tanke på at man får et GT til 1800 som har nærmest lik ytelse kan du ikke regne med å få mye for det.. De fleste tenker nok som deg og går for GT. Hva med 2200 ,- ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er ikke lov med salgsannonser på forumet, skal du selge noe prøv bruktmarkedet som er tilknyttet hw.no. Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tips: Behold kortet! Du bare taper penger på å selge det. Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Behold kortet ditt til 8800GTS (65nm) kommer. Ingen vits å selge det skjermkortet ditt. Men for all del bruk Bruktmarkedet hvis du skal selge. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du vil kun tjene rundt 300 på det så ikke gjør det... Er vel verdt å få ekstra ytelse framfor en del dårligere ytelse og 300 kronasjer? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kunne alltids kjøpt det av deg... Men begrenset hvor mye mer enn GT sin pris jeg gidder betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå