abene Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Første betaversjon av Firefox 3.0 er blitt forsinket, men skal nå være like rundt hjørnet. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 BETA nesten klar? Jeg har brukt BETA1 i 1dag alt Lenke til kommentar
abene Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 BETA nesten klar? Jeg har brukt BETA1 i 1dag alt Artikkelen er nå oppdatert. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 http://www.digg.com/linux_unix/Firefox_3_0...T_been_released Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Bedre brukergrensesnitt, ja. Håper bare ikke det er alt for store forandringer. Det som er nå, synes jeg personlig er ganske effektiv. Endret 8. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ser ikke det helt store poenget. Grensesnittet er helt likt og mange nyttige utvideler er ikke kompatible enda. Sikkert noen forbedringer under overflaten, men de får vente til seinere. Endret 10. november 2007 av Gaervern Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Grensesnittet er helt liktOg hva hadde vært poenget med å endre det?mange nyttige utvideler er ikke kompatible enda.Med mindre de har med bokmerker å gjøre er de fleste utvidelser kompatible som bare det. De trenger bare å bli påminnet om det med Nightly Tester Tools Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Grensesnittet er helt OK, alstå ingen grunn til å skifte. Tror vi er enige der. Når det gjelder Nightly tester tools advares det mot mange problemer: hitching, hanging, crashing, memory leakage, weird behaviour, dataloss and more. Greit nok for beta-testere som vet hva de driver med, andre bør kanskje bekymre seg om mulige sikkerhetshull som kan oppstå i uprøvde kombinasjoner av betaprogram og ikke kompatible tillegg. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Grensesnittet er helt OK, alstå ingen grunn til å skifte. Tror vi er enige der. Når det gjelder Nightly tester tools advares det mot mange problemer: hitching, hanging, crashing, memory leakage, weird behaviour, dataloss and more. Greit nok for beta-testere som vet hva de driver med, andre bør kanskje bekymre seg om mulige sikkerhetshull som kan oppstå i uprøvde kombinasjoner av betaprogram og ikke kompatible tillegg. Har brukt betaen i en hel måned for helvethe www.nsanedown.com Virker helt lik 2.2.x bare emd amsse bug Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det finnes 151 FF-utvidelser i kategorien privacy and security. Du er helt sikker på at de virker som de skal sammen med 3.0 beta? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når det gjelder Nightly tester tools advares det mot mange problemer: hitching, hanging, crashing, memory leakage, weird behaviour, dataloss and more.Det er viss du faktisk kjører nightlys. Jeg gjorde det selv en stund og hadde lite/ingen problemer. NTT er det første jeg installerer på en fersk install av Firefox uansett hvilken versjon det er. Rett og slett for å slippe irriterende meldinger om at mine favoritt-utvidelser ikke har det rette versjon-nummeret satt som max-version(elns).Det at Firefox sier at en extension ikke er kompatibel betyr bare at utvikleren ikke har lagt ut en oppdatering med max version-nummer satt høyt nok. Hvorfor ikke bare sette denne til Firefox 99.99 eller noe, så slipper brukere å sitte å rette på sånt etterpå. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det at Firefox sier at en extension ikke er kompatibel betyr bare at utvikleren ikke har lagt ut en oppdatering med max version-nummer satt høyt nok. Hvorfor ikke bare sette denne til Firefox 99.99 eller noe, så slipper brukere å sitte å rette på sånt etterpå. Ja, det er jo bedre å få en extension som ikke virker og/eller gjøre Firefox mer ustabil, enn at de må vente litt før den eventuelt må oppdateres mot nyere versjon av Firefox. Lenke til kommentar
Bondegutt Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Grensesnittet er helt liktOg hva hadde vært poenget med å endre det? Forandring frydar for mange av oss offtopic: Men forandringane i forumet her var jo berre rotete! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 tipper du må klikke på valg -> visningsalternativer -> standard (i forumet altså) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Forandring frydar for mange av oss Det er ikke vanskelig å endre det selv. Firefox er nettlesernes svar på LEGO. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lego, nettopp. Når du har fått det virtuelle LegoIldReven opp å gå med addons, knapper på rett plass og riktige innstillinger, skal det litt til for at man risikerer det oppsettet på en beta som ikke er helt stabil og som ikke alle addons virker som de skal på. Særlig når man lurer på hva for noe som egentlig er så nytt og fantastisk at det bare må prøves ut NÅ. Hva er egentlig vitsen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Anbefaler den her for deg jeg Gaervern: Lynx Her er forresten det som er planlagt for 3.0: http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Product_R...ements_Document Gecko 1.9: http://wiki.mozilla.org/Firefox3/Gecko_Feature_List Endret 20. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er nok ikke helt overbevist om at Lynx er tingen, nei. Da slår jeg heller av lasting av bilder i FF. Her er en beskrivelse av noe av det som er nytt og nyttig i 3.0: http://www.dinside.no/php/art.php?id=497394 og det var jo det jeg egentlig lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå