Landeplagen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Når min bærbare Dell sklir inn i ventemodus så forandrer oppløsningen seg fra 1440x900 til 1280x720. Dette er irriterende, fordi hver gang jeg logger på etter det så må skjermen bruke litt tid på å omstille seg. Hvordan kan jeg gjøre at dette ikke skjer? Windows XP er det snakk om her. Endret 8. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hvorfor bruker du sikkerhetsmodus ? er jo ikke det du skal bruke. og nei. det er ikke mulig å bytte oppløsning i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 hvorfor bruker du sikkerhetsmodus ? er jo ikke det du skal bruke. og nei. det er ikke mulig å bytte oppløsning i sikkerhetsmodus Hvor står det at jeg bruker sikkermodus? Les igjen du - i sikkermodus! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Hjelp? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har du siste drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Har du siste drivere til skjermkortet? Installerte siste driverne for noen dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå