Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dreit meg skikkelig ut!

Anbefalte innlegg

I går dreit jeg meg loddrett ut. Jeg å dama lå å snakket, da vi vi kom innpå et tema som handlet om hvor lojale vi hadde vært i tidligere forhold. Jeg spurte om hun hadde vært utro osv under hennes tidligere forhold, men det hadde hun ikke vært. Hun kunne derimot fortelle at det var et par gutter som hadde prøvd å kysse henne, men hun hadde skyvd dem bort før de kom så langt. Så spurte hun meg, om det var noen jenter som hadde prøvd å kysse meg. Jeg svarte ja, og nevnte en historie om ei jente som hadde prøvd å kysse meg. Hun ble lei seg over at jeg ikke hadde fortalt dette før. Hun ble veldig skuffet over meg. Det som er fakta her, er at jeg fant opp denne historien. Det var aldri ei jente som hadde prøvd å kysse meg. Skjønner ikke hvorfor jeg sa det. Herregud som jeg dreit meg ut! Nå tror hun ikke på meg når jeg sier at jeg ikke kyssa hu jente tilbake. Herregud, det er bare en kødd. Jeg har aldri vært i en sånn situasjon før. Har ikke peiling om hvorfor jeg fant opp en slik idiotisk ting! Har angret i hele natt. Jeg prøver å overbevise henne om at det ikke skjedde noe mellom oss, selv om jeg innerst inne vet at det hele er bare en bløff. Hun er skuffet over at jeg har løyet til henne. Men jeg kan ikke fortelle henne at jeg bare tullet. Da vil hun bli helt i fra seg over at jeg i det heletatt kunne finne på noe så dumt som å fortelle om noe som ikke stemte i det heletatt! Jeg vet at jeg dreit meg ut, og dere trenger ikke å påminne meg om det :ermm:

Hva skal jeg gjøre nå?

helvette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun kunne derimot fortelle at det var et par gutter som hadde prøvd å kysse henne, men hun hadde skyvd dem bort før de kom så langt. Så spurte hun meg, om det var noen jenter som hadde prøvd å kysse meg. Jeg svarte ja, og nevnte en historie om ei jente som hadde prøvd å kysse meg. Hun ble lei seg over at jeg ikke hadde fortalt dette før. Hun ble veldig skuffet over meg.

Hvordan kan hun bli sur for det, når du sa du hadde gjort det samme som henne, når det var du som hadde tatt det opp?

Lenke til kommentar

Går ut i fra at dette "skjedde" i nåværende forhold, kanskje hun merker at noe ikke helt stemte når du fortalte den historien, ettersom du faktisk løy til henne, om enn ikke på det punktet du har blitt arrestert på. Når du prøver å overbevise henne så holder du noe tilbake, hører ut som du angrer bittert og det kan jo virke inn på hvordan du fremstår som en som "forteller" sannheten.

Slik jeg ser det koker det hele ned til hvordan du skal fremstå som troverdig, ser for meg at det kan bli vanskelig når du samtidig lyver.

Lenke til kommentar
Si at du er skuffet over hun da, i og med at det er flere gutter som har prøvd seg på hun enn det er jenter som har prøvd seg på deg og hun ikke har sagt noe før. Så innser hun garanter at det er hun som er gribb/at det egentlig ikke er noe stort og sier unnskyld.

Vet ikke om det er så lurt å gi henne skyldfølelse, selvom det føles mest riktig. Ta på deg all skylda og si at du aldri skal lyve igjen og fortelle henne med engang noe sånt skjer, at du selvfølgelig skal dytte dem vekk og at du skal fortelle dem at du er tatt av den vakreste jenta i verden. Tenker meg at hun føler seg litt bedre etter det, men dette er bare et forslag. Du kommer selv til å føle hva som mest riktig å si til henne, ikke vi som er her på forumet. Vi kommer bare med forslag fra egen erfaring, men hvis du virkelig liker denne jenta så gjør du noe og det fort!

Moralen er så: aldri lyv i et forhold

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Gjest opplevd dette også

Det jeg kan si fra min erfaring er at du har dritii langt på draget :whistle:

Siden du er i en dyp samtale og dere er ærlige så bløffer du med damen, da vil jenta tro at du ikke brydde deg om denne samtalen og det vil ble verre...

Men her finnes det ingen fasit svar, men tror jeg ville vært anvarlig og sagt sannheten å si at det ikke var meningen siden du ikke ville være ''dårligere'' en henne.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lasse_*

hva med denne:

'' jeg løy om at jeg hadde blitt kysset av ei jente.. jeg bare ville vise deg hva jeg er laget av, hvis du skjønner... argh, jeg er så usikker! jeg ville bare skryte av meg selv til den eneste i livet mitt.. jeg vet at det var en hvit løgn og jeg beklager på det ytterste... jeg vil aldri lyve om noe sånt mere, jeg har lært leksa''

IKKE!!! nevn slike ting som: 'aldri lyve til DEG om sånt mere'' og andre lignende fraser.. for da blir hun mer usikker.

ta det sakte, kjøp 12 roser til henne, RØD farge, det hjelper. skru lysstyrken på medium, sett deg i sofaen med henne og ta en laaaaaang snakk.. la hjertet ditt og denne teksten jeg har skrevet hjelpe deg!

tro meg:

røde blomster + lav lysstyrke i ett varmt og trygt rom = SANT

Lenke til kommentar

Herregud dette er virkelig tåpelig, hun blir sint når du forteller om at det samme som har skjedd med henne har skjedd med deg? Hvordan kan hun bli sur for dette? Da burde jo du bli like sur på henne.

Kan jo hørres ut som hun forstod at du løy, siden hun ble så sur, hvis ikke synes jeg virkelig ikke du skal bli helt tøffel for noe så lite!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...