Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Yay endelig ett steg nærmere forum hore ^^ Endret 8. november 2007 av xaviator Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg synes synd på deg om du feierer 200 innlegg, og at du ser frem til å bli "forumhore". Størrelsen på tissen din er ikke proporsjonal med antall innlegg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 oO det var da svært da Så det er du som lusker i hundegården til nabo bikkja om kveldene xD? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Mod on: Og der er vi så snille å holde oss unna off-topic snakk siden dette ødlegger for tråden. Mod off: Gratulerer med 200 innlegg trådstarter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 yay! siden jeg fikk en positiv repsons så kan vi kanskje bare stenge den da ? før ting blir litt for OT her :S Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Forumhore meg i ræva, se på når jeg joinet, og hvor mange poster jeg har. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje på tide å få seg litt fornuftig å gjøre? =P Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og her slutter vi med alt som er off- topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå