khvm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan noen please hjelpe meg fort med å finne en fotballkamp som går i London mellom mandag og onsdag? Er så sinnsykt keen på å få med meg en kamp, når jeg først er der! Spiller vel EGENTLIG ingen rolle om det er en liga under Premier, ettersom jeg ser at det ikke spilles noen kamper i Premier League de dagene. Takker så veldig! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det går ingen kamper fra mandag til onsdag. Dette gjelder Premiere League, Championship, League 1 og 2. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Så sinnsykt kjipt. Ikke det at jeg tror at vi hadde rukket å få med oss en heller... Jaja, men et annet spørsmål jeg har: Hva heter de beste shoppinggatene/-stedene? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Covent garden er dyrt men fint, camden, oxford circius, har du mer tid etter det? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jaja, KJØR på! Mer forslag ønskes! Hva med resturanter og spisesteder? Lenke til kommentar
reiseglad Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Her er et forslag til hva du kan gjøre på 2 dager i LON. http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/London/turist Lenke til kommentar
khvm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da var turen endelig overstått... Fikk gjort utrolig mye på de 3 dagene. Glemte å stikke innom Hard Rock Cafe, that´s it! Litt dumt, men kan vel alltids ta turen dit igjen... Kjempeflott by! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå